След 3 дена имахме ваканция . Реших да замина за LA с приятелките си . Те ми казаха ,че приятелите на Мат и той ще идват с нас. Аз не бях доволна от това .
-Не се сърди ще бъде страхотно-каза Макензи
- Защо той трябва да идва? - попитах аз
- Защото ще бъде страхотно- каза Ел
Качих се горе в стаята си и си приготвих багажа . След това с момичетата тръгнахме ,а момчетат трябваше вече да са там . Щяхме да бъдем в един страхотен хотел.
Когато пристигнахме взехме ключовите си за стаите и се качихме всеки беше сам в стая така решихме. След 20 минути решихме да отидем до плажа!
След плажа се качих в стаята си и влязох в банята изкъпах се , увих една кърпа и отидох до гардероба. Не усетих, когато някой влезе и уви ръцете си около кръста ми. Аз се обърнах и ,когато видях, че е Мат и се отдръпнах.
- Не ми се сърди обичам те!!- каза той
- Аз не!! - каза аз
- Това не е вярно и двамата го знаем!!- каза той
- Не Матю вярно е !!- извика аз
Той излезе от стаята ми и аз заключих. Реших да видя какво да облека. След 10 минути избрах.
РРеших да облека втория вариантСпуснах си косата и я накъдрих ,сложих си колиета от Мат , взех си чантата и излязох.
««««««««««««««««««««««««««««««««««
След 15 минути слязох и отидох да видя Макензи . Тя ме чакаше, за да отидем за бургери . След 10 минути реших да се разходя сама по плажа. ««««««««««««««««««««««««««««««««««
Разхождах се и мислех за всички !! Седнах на пясъка и се загледах в морето. Една сълза падна от окото ми . Дори не знаех защо?!?
-Здравей- каза Джак
- Здравей
- Какво ти има??- попита той
- Нищо!!
Той стана и тръгна на някъде! Погледнах го странно докато вървеше . След 5 минути Мат дойде и седна до мен
- Извинявай!! Обичам те много!!-каза той
Аз нищо не казах просто се сгуших в него и гледах към залеза!