Gynekolog amatér II

9.7K 310 16
                                    

Ashley

„Ashley!" S nechutí jsem se otočila po hlase.

„Ash! Musím s tebou mluvit." „Jako o čem? My dvě, si už nemám co říct." „Jsme sestry!" „Omyl Alyson. Byly jsme sestry, do doby, než ses začala pelešit s Lukem. Víš, ale zajímala by mě jedna věc; jak dlouho jste to spolu táhli." Uhne očima a nejistě sevře v ruce kelímek s kávou.

„No?" „Od začátku. Víš, že já ho chtěla, ale on si vybral tebe." „Ano, vybral si mě. A ty víš, že já jej kvůli tobě nechtěla. Pak ale nechápu, proč já a ne ty. Mohli jsme si všichni, tu scénu, ušetřit." „Přišlo to pak samo. Po té akci..." „Myslíš tu, jak ses tam kompletně svlékla?" Ušklíbnu se a vybavím si její striptýz, za který jsem se já styděla a dělala, že se neznáme.
Stálo pod ní snad padesát kluků, mladších i starších, skoro až starých. Oplzlé řeči, doteky... Nechala si vše líbit a ráno mi plakala na rameni, jak se s kýmsi vyspala a jak byl hrubý. To, že ten hrubý kluk, byl Luke, mi došlo až teď. 

„Když jsi odešla, vystartoval mě po mně jeden chlap a Luke se s ním porval. Pak se to stalo." „Aha, takže vlastně ty tvoje slzy a kecy o hrubosti dotyčného, byly jako co?" „Bylo mi to líto, kvůli tobě. Ale pak se mi to rozleželo a když mi Luke řekl, že na to pořád myslí a líbí se mu to, souhlasila jsem." „Hm... Alyson, řeknu ti jen tolik; užívej si Luka do doby, než tě podvede s nějakou děvkou. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě a na každou svini, se voda vaří." „Co tím chceš říct?!" „Tím chci říct," Vyškubla jsem svou paži, z jejího sevření. „Že jsi kurva, která půjde s každým a on není svatý. Podvedl mě, podvede i tebe!"

„Chováš se, jak kdybys ty, byla svatá!" Štěkne mi do zad hystericky. „Ale já ho nikdy nepodvedla. Neudělala bych to!" „A ten frajer? Díky němu skončil Luke u doktora!" „To je smůla, co?" „Otočil mu několik zubů!" „Škoda, že mu je úplně nevyrazil." Ušklíbnu se a přes její rameno, se zahledím na blížící se osobu.

Úsměv z tváře přicházejícího mrzne, v zelených očích se vražedně blýská. Dívá se přes moje rameno a jen tak mimoděk zahlédnu, jak se Alyson, za moje rameno široce usmívá.

„Ashley, Ashley." Semknu víčka, obrátím se a Luke se zarazí. Kolem ramen mi přistane Harryho ruka a schová mě ve své náruči.

„Ale, dlouho jsme se neviděli, co? Hádám lásko, že tohle je ta kurva." Potlačím úšklebek a obrátím se k Harrymu čelem. „Upřímný, jako vždy." Šeptám a on se pobaveně usmívá. Alyson do něj vrazila a následovala moje počínání.
Omotala se kolem Luka a ten nás propaloval pohledem.

„Koukám, že vám to klape. Nebo se podvádíte navzájem?" Pobavenost z Harryho hlasu, doslova bodá. Ignoruji pichlavý pohled Luka i ségry a intenzivně hledím, na Harryho hruď v nedopnuté košili. Konečky prstů levé ruky, mě drží za bok, pravačku má vpletenou do mých vlasů. Nenásilně mě k sobě tiskne a jeho hraná bezstarostnost kontrastuje s napětím v jeho těle.

„Ashley, myslím, že si nemáš s Alyson co vyčítat. Náhodný kolemjdoucí, jo?" „Jo kámo, byl jsem jen náhodný kolemjdoucí, který ji ukázal, že ne všichni borci, jsou kokoti." Luke soptí a Harryho stisk zesílí. Sama jej svírám víc, očima prosím, ať jej neprovokuje.
„Pojďme pryč." Zvednu oči a on kývne.

Několik týdnů po tom, co jsem u něj spala pár nocí, jsme se scházeli jako kamarádi. Setkání i rozloučení, provázeli nevinné, letmé pusy. Objetí, i něžné doteky... Nedokázala jsem určit, co mezi námi je, ale jeho trpělivost byla skoro svatá.
Když mi táta, jeden večer oznámil, že na další den odjíždí i s Jackem na víkend pryč, psala jsem Harrymu s nevinným dotazem, co má v plánu.
Dorazil ke mně s láhví sektu, jahodami a snad tunou čokolády. Hned mezi dveřmi, se skláněl a procházející sousedka, na mě pobaveně mrkala.
Vytahovala jsem se na špičky, držela jej za šíji a on mi tiše do rtů šeptal, že nikdy jsem tak hladová po pusách nebyla. Věnovala jsem mu úsměv a znovu si jej stáhla k sobě a do jeho rtů zašeptala, že tajit můj hlad, bylo to nejtěžší, co jsem musela kdy udělat.
V očích se mu blýskalo a věci, co přinesl, skončily na komodě, já kolem jeho pasu, opřená zády o zeď.

Gynekolog amatér IIKde žijí příběhy. Začni objevovat