Tak tedy ahoj, asi bych se zprvu měl představit. A nebo raději ne, představme si prázdnou tvář bez totožnosti, z téhož důvodu, aby jste mohli mluvit sami se sebou. Hledejte ve mne něco vám blízkého, aby jsme se mohli lépe chápat.
Začnu tedy já. Jsem 17 let starý samotář, který většinu života tráví tak, že bloudí ve svých myšlenkách, nadává na život a lidi. Mezi mé koníčky patří krom spánku, kterého mám z jistých příčin velmi málo, taktéž i hraní na compu, večerní osamocené procházky a tak nějak asi vše, co si k asocialovi dokážete domyslet.
Věcí které nesnáším je spousta, avšak toho co mám rad je pramálo. Krom objímání, které zbožňuje snad každý, miluji i tajemno, ticho, smích, jisté omamné látky, čtení dobré knihy a nebo skvělou kávu.
K mým zajímavým osobnostním vlastnostem, patří nejspíše narcismus, sadomasochismus a nadmíru vysoké sebevědomí.Proč tohle vlastně píšu? Chci se s inteligentními lidmi podělit o mé nezbytné konání v tomto světě. O mé osobní zážitky z nudného života atp.
Avšak hlavně bych chtěl Vám, lidem co neznám, pomáhat jelikož celý život slyším "Jo, ... , měl si pravdu". V mém osamoceném životě, jsem si prošel spoustou nepříjemných životních situací a rád bych se mým vyprávěním vám pokusil cosi předat.