Öncelikle çok önemli bir şey belirtmek istiyorum. Melanie'nin hayranlarına da Cry Baby ya da yeni Cry Babies deniyor(muş). Ama ben burada Cry Baby albümündeki şarkılardan, Cry Baby'nin (hayali bir karakter) hikayesini yazdım. İyi okumalar :3
1- Cry Baby: Cry Baby karakteri yani, Melanie, küçüklüğünde ona takılan lakapları, ona yapılan kötü davranışları ve onu sevmeyenleri umursamıyordur.
2- Dollhouse: Ailesi dışarıdan ne kadar mükemmel gözükse de, aslı farklıdır. Erkek kardeşi uyuşturucu bağımlısı, annesi alkoliktir. Babası ise annesini aldatmaktadır.
3- Sippy Cup: Cry Baby'nin annesi artık babasının yaptıklarına tahammül edemez. Kocasını ve onun sevgilisini cinnet geçirip öldürür. Cry Baby bunu görür ve annesi olanları unutması için ona zehir benzeri sıvı içirir.
4- Carousel:Cry Baby bir çocuğa aşık olur, onla yaralarını kapatmak ister.
5- Alphabet Boy: Aşık olduğu çocuğun davranışları değişir ve Cry Baby, oğlanın onu hak etmediği düşünür.
6- Soap: Cry Baby yeni bir çocukla tanışır. Arkadaş olurlar ama Cry Baby ondan hoşlanmaya başlar. Fakat, arkadaşlıkları bozulsun istemiyordur, pişmandır.
7- Training Wheels: Hala aşıktır ve duygularının esiri olur. Cry Baby arkadaşlıklarını bozar ve çocukla sevgili olmak ister.
8- Pity Party: Artık daha mutlu olacağına inanan Cry Baby, doğum günü partisine sevgilisini ve arkadaşlarını çağırır. Bekler ama hiç kimse gelmez. Ağlar, üzülür ve bazı şeyleri gözden geçirmeye karar verir.
9- Tag, You're It: Talihsiz Cry Baby, bir dondurma satıcısı tarafından kaçırılır.
10- Milk and Cookies: Cry Baby, onu kaçıran satıcıyı bozuk süt ve kurabiyeyle zehirler. Sonra hemen kaçar.
11- Pacify Her: Eve döner, ama hiç kimse onu umursamaz. Sevgilisinden ise ses seda yoktur. Cry Baby karar verir, kızları, erkeklere seçer.
12- Mrs. Potato Head: Bu şarkı güzelleşmek için bıçak altına yatmak ile ilgilidir. Yani Cry Baby, kızların her türlü güzel olduğunu düşünmektedir.
13- Mad Hatter: Cry Baby her şeyi boş verir, kendisiyle barışır. Hiç kimseye ihtiyacı olmadığını düşünür ve kendisiyle mutludur. Fakat, yanında hiç kimse olmayınca, yavaş yavaş delirir.
Burada sona erdi. Umarım beğenmişsinizdir :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cry Baby'nin Hayat Hikayesi
Short StoryBu kitapta, size Cry Baby'nin kısa hayat hikayesini anlatacağım. Bu yüzden tek bölümlük. Ben burada yazanların hepsine Wikipedia'dan baktım ve yabancı bir YouTube kanalının videosundan çevirdim. Bunu daha önce yazan biri varsa amacım çalmak değil, y...