TEK MELEZ _1

98 4 4
                                    

Yine herzamanki gibi yatağımdan kalkmış elimi yüzümü yıkamış ve kurt gibi aç olduğum için aşağıya inmiştim.Zaten kurttum ama aslında sadece kurtta değildim aynı zamanda bir vampir bir büyücü ve bir periydimde. Yani ben bir melezdim dünyada ki en güçlü ve bütün ırkları bulunduran tek melez.

Mutfağa indiğimde annemi kanını içerken babamı avladığı yemi yerken gördüm. Anladığınız gibi annem vampir babam ise kurttu.Ben ikiside olduğum için önce kanımı içtim ve sonrada ava gittim.Geri geldiğimde kardeşim SEMA nın da aç olduğunu gördüm.Benim kardeşimde melezdi ama o sadece vampir kurt peri meleziydi.Onda büyücü yoktu yani benden bir alt kademedeki melez idi.Yani dünyadaki iki melez ben ve kardeşimiziz. Biraz egomuzda yok değil yani.Her neyse onun da karnını doyurduktan sonra babam ve annemle özel bir okula gittik.

Bu okulda 4 bölüm var.Vampirler kurtlar büyücüler ve periler için.Aynı zamanda normal okullarda olduğu gibi bu okulda 5 gün ve ben pazartesi vanpir salı kurt çarşamba perşembe büyücü (büyücü tarafımı kullanmayı pek bilmem bu yüzden iki gün ve aynı zamanda annem vampir kökeni babmda kurt kökeni olunca bende melez olarak büyücü kökeniyim bu yüzden iki gün gitmem gerek) ve cuma günü ise peri bölümüne gideceğim.

Kardeşim pazartesi vampir salı kurt ve peri kökenliği teyzemden ona geçtiği için çarşamba perşembe ve cuma günleri peri bölümüne gidecek.

EVET ARKADAŞLAR BU İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN BİRAZ KISA TUTTUM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. YARIN YENİ BÖLÜM VAR.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEK MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin