1.Bölüm

49 2 1
                                    

Merhaba arkadaşlar, ben Ayçelen Melisa . Umarım hikayemi beğenirsiniz .
   Okulun başlamasına 4 hafta kalmıştı.Yeni bir başlangıç olacaktı benim için.Liseye gideceğim ne diyorum ben,çok mutluyum.Bugün her zaman ki gibi Asya ile buluşacağım.Üstüme güzel bir tişört ve altıma şort giydim.Siyah Converse'lerimi ayağıma takıp dışarı çıktım.Çantamdan kulaklığımı alıp telefonumdan şarkı dinleyerek yürümeye başladım.Yaklaştığım için Asya'yı aradım.Yine hep olduğu gibi açmadı derken onu gördüm.Anlamıyorum telefon niye alındı sana?Yanına doğru yürüdüm,her zaman gittiğimiz Fal Cafe'deydi.

-Ya bu telefon sana niye alındı kızım?Boşver geri verelim onu boş boşuna para verdiniz.O parayla ben kendime kıyafet falan alırdım.

-Neden ?Allah allah bi nefes al be!Hemen geldin bağırıyosun , bütün pozitifliğimi kaçırdın valla.Sesi kısıkmış.Kurstan çıktım farkındaysan.Hem sen bana kızma asıl ben sana kızacağım.Sen niye kursa gelmedin bakalım?

-Gelmedim işte.İstemedim.Neyse ben oturmak istemiyorum dolaşalım falan.Koşuyolu Sahil'e gidelim.Ne dersin?Veyaa,bara?

-Bilmem ki.Bence   gece olunca bara gideriz.Şimdi sahile gidelim.Hem deniz havası alırız.Okey?

-Tamam.Hadi.

Sahile doğru yürümeye başladık.Denizin kokusu şimdiden gelmişti burnuma.(Zaten Kadıköy'deydik.)Sahilin oturma yerlerinden birine yerleştik.Pamuk Şekerciyi görünce Asya hemen üzerime atladı.

-Kanka 2 lira 2 lira lütfenn!Valla hep telefonlerımı açacağım.

Bacaklarıma kapandı.İnanamıyorum.

-Tamam salak kalk yerden deli zannedecekler seni.Al.

Parayı verdiğim an pamuk şekeri alması bir oldu.Şerefsiz birazcık bile koparmadı.

-Ohhh!Para benden yemek senden.

-Ya kanka olurmu öyle şey sen yorulma diye ben yiyorum.Şimdi ağzını açacaksın ,onu alıp çiğneyeceksin falan zor iş, sen yorulma.

-Gerizekalı o ağzında eriyor zaten.

-Aman sen yorulma boşver .Bunlar hep kilo hep kilo!Neyse ben konuya geleyim.

-Ne konusu?

-Emre

-Banane ondan.

-Kanka,çocuk seni seviyor niye böyle yapıyosun.Zorlamıyorum seni ama taa Amerika'dan senin için buraya geldi.

-Umrumdamı sanıyorsun Asya.Bak valla bir daha o çocuğun konusunu açarsan seninle konuşmam.Bıraksın peşimi ne yapayım.

-Tamam.

Saat dokuza gelmişti.Hava yavaş yavaş kararmaya başladı.

-Asya hadi gidelim biraz barda kafamızı rahatlatırız.

-Tamam hadi gidelim.

Bara doğru yürümeye başladık.Giderken bir arka sokaktan geçiyorduk.Kimseler yoktu.

                                    ********************************************************

Güney'den

En sevdiğim Bara doğru yürüyordum.Telefonumdan Triva Track oynuyordum.Birden önüme bi çocuk zıpladı.Çok endişeli gözüküyodu.Hiçbirşey anlamadım. Az kalsın korkudan telefonumu düşürüyordum.Düşseydi o çocuğu valla  gebertirdim.

-Beni saklaman lazım lütfen ! Peşimde adamlar var,beni yakalarlarsa doğduğuma pişman ederler.

-Ne diyosun abi?Kamera şakasımı lan bu!Nerde lan kameralar söyle bir poz vereyim de yakışıklılığımı görsünler.

-Ya yemin ederim şaka değil.Hızlı olmamız lazım lütfen yardım et.

-Yeme beni ya!

-Allah kahretsin geldiler işte!

_Elhemdülillahil rabbil aleminnnn...Adamlara bak be tam mafya.

-Evet mafya ve mezarımı kazmaları için annemleri aramak istiyorum bence sende yapmalısın .

Adamlar bizi tutup siyah arabaya bindirdiler.Noluyor ya !

-Abiler benim bi suçum yok yemin ederim.Sadece bir kere yanlışlıkla kuşumu ezmiştim o kadar,he bide küçükken komuşumun üstüne yapmıştım.

-NE DİYOSUN LAN SEN! ALIN İKİSİNİDE!

-Abi onu bırakın o bana yardım etmeye çalıştı.

Çocuk anlatmaya çalışsada olmadı.Bizi arabaya bindirmeye çalışıyorlardı.

                           ********************************************************************
-Asya gördün mü?Şunları kaçırıyorlar.Koş!

Koşarak onlara doğru gittim.Yerden bir odun buldum.Mafyaya benzeyen korkunçlara vurmaya çalıştım.Asya'da beni destekliyordu.

-Bırakın onları!

Adamlar bizi duymamış gibi kaçarak arabaya bindiler.Arkalarından koşmuş olmamda yakalayamadım.Bir pizzacı motorsikletiyle birlikte önümüzde durdu.Eve servis yapacaktı herhalde.Aklıma çok iyi bir fikir geldi.

-Asya maceraya hazırmısın?

-Hazırım kardeşim.Aynı şeyi düşündüğümüzü sanıyorum.Hadi yapalım!

Pizzacı indikten sonra aynı anda Asya'yla motorsiklette bindik.

-Yakışıklı pizzacı,özür dileriz!Merak etme bu barın önüne bırakırız!

Pizzacı arabası ile Mercedes'in yakalamak ne kadar zor olabilirdi ki ? Yetiştik!Arabanın yanındayız.Adamlar bizi daha görmediler ama onları kurtarmalıyız.Asyaya baktım.Ne yapmış dersin!Motorsikletin bagajındaki orta boy pizza yiyor.Ve Allah Salağı(Asya oluyor bu)yarattı!Arabayı sollamaya çalıştım ama olmadı .Arkasında kaldık.Araba bir süre sonra depoya benzer bir yerde durdu.Bizi görmediklerini düşünüyorduk.Zaten görselerdi şuan yaşıyor olmazdık diye düşünüyorum.Asya'la hemen motorsikletten indik.Gizlice onları takip etmeye başladık.

-Derin biraz dur kız!Yoruldum be.Ajanlık yapmak o kadar da kolay değilmiş.

Salak hemen yorulmuş.Motorsikletten ineli 2 dakika oldu.Yuh yani.

-Ya biraz dayan!

**********************************************************************
Barış'tan

Bizi bir depoya götürüyorlar.Abi valla şu çocuğuda başıma bela ettim.Ama maalesef şimdi böyle düşünmenin sırası değil Barış.Kurtulmamız lazım yavrum.Hadi be sivri zeka şimdimi çalışmayacağın tuttu.Düşün be!Yok abi burdan kaçışımız yok.Ama varya Güney'le arada ne sohbet ettik ya ,tam kafa dengi çocuk,sevdim onu.Zaten ona borçluyum ,onu buraya kadar sürükledim. Anamm!,adamlar bizi su tankına götürüyor,Allahım kurtar bizi o suyun içinde boğulmak istemiyorum ,yemin ederim bütün Kur'an-ı ezberleyeceğim.Ben sudan çok korkuyorum ,Deniz korkum var yaa!

**********************************************************************

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kanka!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin