Evet esas konumuz : BIZIM ÖZEL YATILI OKULUMUZA " 4 tane Erkek Öğrenci " gelicekmis. Daha neler ! Heralde okulumuz okul olalı böyle olay girmemiştir. Biz 4 kiz " A PLANI " yaptık. Tabi açıklıyorum : Onlari sogutacagiz.
######
Bugün önemli gün ! KALKIN!!!!!!
-Eylül saat daha 7 .. dedi Alis.
-Kalkın dedim ! Bugün ÖNEMLİ GÜN! yeni misafirlerimiz geliyor .
-pffffff eylül dedi Elif
-ben hazırım canlarim diyen Melis e sasirarak baktım. Çok gzl olmuştu. Pembe şortu ve beyaz arka planlı üzerinde uzayli emoji bulunan tişörtuyla mükemmel olmuştu.. Beyaz convers ayakkabıları ve salık saçiyla gerçekten çoook mu çok hoş olmuştu. Anladigim kadariyla yeni gelen çocuklara süslenmiş. Melis biraz safdir. Herşeye inanır. O çocuklara kesin tutulucak. Deseniz ugrasmamiz gereken 1 konu daha çıktı.
-Eylül 5 dk daha yaaa. Dedi elif
-kızlar bakın Melisi örnek alin.
-Alisss kalk hadi bu eylulden cekicegimiz var dedi Elif.
-haaa söyle deyip banyoya koştum
###########
Kızlarla hazirlanmistik.
Elif : Mavi dar kaprisinin üstüne beyaz sade bi tişört giyip saçını ormustu, siyah spor ayakkabisiyla sade ve havalı bi görünümde.
Alis: Siyah Tayt üstüne, siyah askılı göbek ustu tişört ve yine siyah spor ayakabbisi ve dağınık topuzu dikkat çekiyordu.
Evet ben nasıl giymistim? Mavi sortumun üstüne ,beyaz üzerinde " I LOVE SUMMER " yazan tişört umu giymistim. . Sacimi salık birakmistim. Toplamam uzun suruyo çünkü popoma kadar uzanan kahverengi ve sarı arası sacim varr. Yüksek taban gök mavisi spor ayakkabilarimi giymistim.
#############
Biz yeni gelicek tipleri görmek için okul kapısının 2 metre uzağında ki banka oturduk. Ve ee sonunda geldiler.