Temná noc všude kolem. Stíny, které ke mě natahovaly své ledové ruce. Něco tu je. Cítím to. ON tu je. Přišel si pro mě, přesně jak předpověl, již před lety. Ale já nechci umřít. Ještě ne...něco bouchlo v přízemí. Ne...to ne...je tady. Zvedl jsem se z postele, paralyzován neskutečným strachem, rozrazil jsem dveře, a začal utíkat. Na schodišti jsem za sebou spatřil temnou postavu. Stíny kolem ní byly hluboké. Teplota klesla. Ne...ne...ne...prosím. Prosím. Vyběhnul jsem po schodech nahoru, na půdu. Tam jsem za sebou zabouchl stropní dveře a na ně naházel náhodné kusy nábytku a beden. Udýchaně jsem odstoupil. Panika mě svírala jako pouta. Prosím, ať jde pryč. Ať mě nechá. Pak mě však popadl hrůzný děs. Něco se mě dotklo...ledové prsty mi sevřely rameno...to ne...
Novinový výstřižek z 13.4.1986.
V noci ze čtvrtka na pátek našli policisté v domě na samotě u Watlshiru pohřešovaného Jonathana Arguse. Jednalo se brutální vraždu, policisté uvědomňují obyvatele Walrshiru a přilehlého okolí k bdělosti. Vražda byla provedena velmi bestiálně, oběť byla nalezena na půdě, s probodnutým hrudníkem, ranou vedenou zezadu. Také měl podříznuté hrdlo, rozpárané břicho a orgány roztahané po celé půdě. Podle lékařů žila oběť ještě dlouho po probodnutí hrudi, řez krční tepnou byl proveden naposledy. Po vrahovy se neustále pátrá a hrozí mu doživotí až trest smrti.
Konec článkuDům začal chátrat, protože nikdo z Walshiru s ním nechtěl nic mít. Byla to opuštěná vesnice, takže pověst o vraždě se držela dlouho. Lidé se vyhýbali i blízkému lesu, protože během pěti let od tvz. "Walshirské události" se v lese poblíž samoty ztratilo několik malých dětí a náctiletých. Beze stopy. Nikdo už je nikdy nespatřil. Dohady, jestli to s vraždou souvisí, a nebo ne, se různí.
ČTEŠ
Bojíš se ?
ParanormalHorror/paranormální příběh, místy připomínající creepypastu, ale tou jsem se jen trochu inspiroval, žádné postavy z ní se tu neobjeví. Doufám že se vám bude příběh líbit :-).