[2]

557 111 4
                                    

سال هاى زيادى تحصيل ولى كسى يادمون نداد چطور خودمون رو دوست داشته باشيم و چرا انقد اهميت داره

-ناشناس

💧💧💧

پدر و مادرم اين كارو انجام ميدن.
اونا تو من عزت نفس به وجود ميارن؛كارى ميكنن كه من باور كنم ارزش دارم.
و بعد...
اونا ميشكننش.
اونا تحقيرم ميكنن.ازم اشتباهاى الكى ميگيرن تا الان.از نمره هام،از احساساتم،از قيافم،از طورى كه كارا رو انجام ميدم؛اونا كاملا عزت نفسمو ميشكونن بعد از اينكه به وجود اوردنش.
جدا اين يكى از بدترين كاراييه كه ميتونى انجام بدى. يكى رو درستش كنى و بهش اعتماد به نفس بدى فقط كه بتونى در اخر بشكونيش.
چه فايده اى داره؟اگه ميخواى به يكى اسيب بزنى به كم درد ترين روش اين كارو انجام بده.
مادر و پدرم فقط يه انگيزه از اين كار داشتن.
اونا ازم عكس العمل ميخواستن.
وقتى تو از دست يكى عصبانى اى و دارى داد ميزنى و ميفهمى اصلا تحت تاثير قرار نگرفتن...
ميدونى چقد مردم عصبانى ميشن وقتى دارن سر يكى داد ميزنن و اون يه نفر هيچ عكس العملى نشون نميده؟
ما انسان ها عكس العمل نياز داريم.ما وقتى كه يكى رو ضايه ميكنيم يا كارى انجام ميديم يه عكس العمل ميخوايم.
و اگه نگيريم خيلى حس بديه درسته؟
دومين دليل براى گريه نكردن:اونا بيخيال ميشن.
اونا بيخيال اين ميشن كه اگه تورو بزنن تو عكس العمل نشون ميدى.
پس دفعه ى ديگه كه يكى داره سرت داد ميزنه يا تحقيرت ميكنه بهش بگو تمومش كنه و هيچ احساسى نشون نده.
تو واقعا ميخواى چيزى كه دنبالشن رو بهشون بدى؟ حتى با اينكه اخرش تو اسيب ميبينى؟
..........
شرط راى ٥-٤ تاس...
ببينم چيكار ميكنين!

eight reason not to cryWhere stories live. Discover now