SATU

261 16 0
                                    

Chorong pov

Park chorongggg ireonnaaaa!!!!
Kamu dh lmbat nk ke sekolah!!!
Chorong:lagi lima minit chorong bangun baru pkul enam.
Omma chorong:Baru pkol enam kamu ckp sekarang dh pkul tujuh chorong oiii.
Chorong: Hahh!! Dh pkul 7 *alamak mati la aku*.Knpe omma x kejut chorong awal-awal?!
Omma chorong:aikk omma pulak.
Omma dh kjutkan cho dh tpi cho yg x nk bangun dh pergi mandi karang lagi lambat sampai skolh.

Chorong cepat-cepat ambil tuala lalu masuk kedalam bilik air untk mandi(yelah abistu masuk bilik air tkn nk tidur plak kan).Slpas mandi chorong terus memakai uniform sekolahnya dan trun ke bawah.

Chor salam dan cium pipi ommanya dan terus pergi ke sekolah dia tidak bersarapan sbb dh lambat.

Skip....sampai sekolah.

Tok...tok..chorong mengetuk pintu kelasnya sblum masuk ke dalam kelas kerana ada guru berada di dlm klas.

Chorong pov

Aku hrp cikgu blom masuk. *alamakk mati aku!cikgu dh ade dlm klas la pulak ape la nasib aku dh lah skang time ckgu ji hyo mmg hbis la aku kne denda*aku pon ape lagi masuk jela tapi sebelum tu mesti kene ketok pintu dulu kan.

Author pov

Chorong mengetuk pintu dulu sblom masuk dan seluruh murid dlm klas tu pandang chorong mcm chorong tu alien dari planet pluto.

Miss jihyo:kenape kamu dtg lambat?!kamu tahu x sekarang ni dh pkul brape?!Dh skang ni saya nk kamu berdiri di luar klas sampai masa saya habis.!!!

Chorong pov

Selepas miss jihyo marah aku trus kluar berdiri di luar kelas.nk wat camne sape sruh aku bngun lambat. Tpi sebelom aku kluar aku sempat nmpk suho a.k.a musuh ketat aku gelakkan aku. Aku jeling je lah nasib baik ada miss jihyo klau x lumat si suho tu aku kerjakan.

skipp... lpas time miss ji hyo dh habis.

Chorong pov

Aku trus masuk klas mcm x de pape yg brlaku lpastu aku trus diserang dgn pelbagai soalan dari kawan - kawan aku.

Eunji:chorong asal kau dtg lambat??
Bomi:haah asal kau dtg lambat?
Chorong:aku bangun lambatlah...hehe.
Naeun:Mesti tgk drama korea smpai lambat bangun nii...btol x.?
Chorong: haha mestilah drama feveret kot mane boleh miss 1 episode.
Apink: haiih chorong.....chorong.
Chorong: hehe

Kringgg...kringgggg....loceng berbunyi menandakan waktu rehat telah tiba.

Chorong: wei jom pergi kantin aku lapar gile ni x sempat nk sarapan pagi tdi.
Namjoo:tulah kau sape sruh tidur lmbt lagi.padan muka.
Chorong:hehe.. yela lain kali aku x tido lambat dh.
Hayoung:dahlah jom gi kantin perut hayoung dh berbunyi ni.
Chorong: jom..ehhhh...jap mana eunji ngan bomi?
Hayoung:eunji ngan bomi dh pergi kantin dh.
Namjoo:kenapa eunji ngan bomi x tunggu kita?
Chorong: dh lapar sangat kot.dhlah jom gi kantin nnti wktu rehat habis.
Nam&hay:jom..


Exopink:Surong.(HIATUS)Where stories live. Discover now