nefretimin aşkı

12 4 4
                                    

O zamanlar başkasını seviyodum..
Geldi benimle konusmaya calisti.. Belki önemli bisey soylemeyecekti ama benimle iletisime gececekti... benim de sadık kalasım geldi tabi... yuz vermedim çocuğa.. ama nerden bilebilirdim ki onu seveceģimi..onda canlanacağımı ve onda kaybolacağimi..

Neyse dedim.. sonucta ben baskasini seviyorum dedim. Ama o zaman kalbimde hissettim bu hissi.Ben bu öküzü çok sevecektim...

Sonraki günlerde iste orda burda karsilasiyoruz.. bana boyle dik dik bakiyo felan.. Tabi bu duruma hem gıcık oluyodum hemde alttan alttan hoşlaniyorum ama ona olan nefretim hala var tabii. Iste bu durumlar yanimdaki kizlarinda dikkatini cekmis. Onlara baktiklarini sanmislar.. diyemedim o bana bakiyor diye. Sonra uzerinden baya zaman gecti. Ben bu sevdigim adamdan kazik yedim.. dedim ki sen bu serefsizi unutacaksin.. kolay olmadi.. gecelerce agladim bazen.. kimse duymasin diye hickira hickira icime agladim..
Iste benim ruh ökuzumu sevmemdeki buyuk etkenlerdeb biri de buydu.. canimi yakanlardan kurtulacaktim ama bi baktim canımin ici de canimi yakmaya baslamis... sonra farkettim.. sadece hoslanti dedigim adami sevmisim.. Ben aşık olmayi sevmem.. ama bi aşiktan cok severim..
Kaldirabildim baska bi kizla mutlu olmasini.. yeterki o mutlu olsun dedim.. ki zaten sonra ayrildilar.. Simdi sirsaniz kalbin nasil diye? Canlandi ama biraz hizli atiyor sanki. Her gun okula gidiyorum mesela.. yani cehennem atesine bile katlanabiliyorum onun icin(okul=cehennem).
Ya boyu felan da uzun benim askimin. Bende baya kisayim yanliz hegeheh.
Iste nerde oldugunu belli eder. Cool cool yurur koridorlarda. Hala goz goze geliyoruz.. bazen carpisir gibi oluyoruz.. kendimi geri cekiyorum.. onunla bir iliskim olsun istemuyorum.. sadece onu sevmek istiyorum.. o olsun istiyorum bu kalbimde.. aydinlansin istiyorum.. sigarasinin dumani oluyum istiyorum.. icine ceksin ama sonra tadini unutsun..platonigi oluyum istiyorum.. mutlu olunca mutlu olmak..mutsuzken mutsuz..oyle disardan onu koruyum istiyorum.. onu gormek.. kokusu ki mubtelasi olmusum ben o kokunun.. ve evet kahkahalari..kendi kendine gulmesi.. gamzeleri.. ve evet gülüşü der susarım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gözleri Der SusarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin