Se spune ca iubirea nu are limite.....
Melina avea o relatie de prietenie foarte stransa cu Ivan . Desi Rebeca il iubea enorm pe Ivan acesta nu vedea nu simţea nimic pentru ea de parca nu exista . Ivan stia ca Rebeca il place dar degeaba .Rebeca işi facea scenarii in cap ca şi cum intr-o zi acesta sâ iî acorde o şansa .
Totul are un şfârşit !Acejueasta a cedat şi a recurs la un gest extrem .. S-a spânzurat pentru ca acesta nu o baga in seama si crezand ca el o iubeşte pe Melina....
Tatal Rebecai o gaseste pe ea in podul casei atarnand de o franghie .. suna repede la ambulanta dar ....nimic nu se mai putea face pentru ea . La inmormântarea ei venise toata clasa chiar si duşmanca ei Iris dar nu mai era vorba de duşmanie si acel baiat de care Rebeca era indragostita ... Ivan .Toţi colegii auplans in hohote pentru ea .
Dupa 2 luni prietena cea mai buna a Rebecai, Anca a fost intrebată de Ivan de ce Rebeca s-a spânzurat .. aceasta care îi promisese prietenei sale ca nu îi va spune lui Ivan acele lucruri ...si aşa s-a şi intamplat ....
Trecuse 5 ani de atunci .! Ivan o intreabă din nou pe Anca aceasta intr -un sfarsit spunându -i adevarul că ea se spazurase din cauza lui crezand că acesta o iubeste pe Melina...
Stand putin in loc gândinduse ca cineva a murit din cauza lui a plecat nervos acasa luând un pumn de pastile . Acesta este gasit pepodea de către Melina ducandul la spital. După ce s-a trezit i-a explicat totul si ei .. fiind şocată deoarece poţi face asta din cauza iubirii....!!
Rebeca este o fata obisnuita de 16 ani care intr-o zi se ducea la liceu. Ajungand in clasa si vazundui pe Ivan (cel de care este indragostita) si pe Melina (prietena ei) cand glumeau si vorbeau iesise pe holul scolii ... incepand sa planga in hohote ....
Cand soneria suna intrand in clasa ea vorbind cu Anca(cea mai buna prietena a ei) vine Ivan la ea si incepand sa rada de ea ... ea il intreaba:
-Dar de ce razi Ivan ? Ce ti se pare amuzant?...
-Nu se vede ? Rad de tine !
- De ce?
- Pentru ca toti te-au vazut cum plangeai pe holul scolii!!
Atunci ea si -a spus:.
- Clar o iubeste pe Melina...
Cand orele se termina ea se opreste si la fabrica tatalui ei si îi spune:
-Tată te iubesc foarte mult si nu te voi uita toata viata ...Esti cel mai bun tata...D-l Scott mirandu-se o intreaba:
-Ce -ai patit?
Ea pleaca fara sa -i spuna nimic...
Ajungand acasa uracandu-se in pod cu o franghie in mana o leaga de ceva ,își ia un scaun si spunandu-si :
-Iertati-ma ... Te iubesc Ivan!!
Ea se spanzura...
Când tatal ei vine acasa se uraca in pod sa verifice curentul .... o vede socat pe Rebeca atârnând de acea franghie...Ducand-o repede la spital pentru a o salva .. dar nimic,doctorul zicandu-i tatalui ei:
-A decedat !Condoleante! Tatal ei cade in genunchi si tipa ..
La inmormântarea Rebecai a venit tot liceul...
La două luni de la moartea acesteia ,Ivan o intreabă pe Anca de ce s-a spanzurat Rebeca, Anca spunandu-i c nu stie...De la moartea acesteia trecuse deja 5 ani... El aflase de ce s-a spanzurat Rebeca .. ramane si el socat si lesina si este dus la spital de catre Melina ... Cand îşi revine îi povesteste şi ei toate acestea...
Cand Ivan îşi revine îi spune Melinei:
-Melina pleaca inainte te prind eu din urma!
-Ok
Cand ivan pleaca se loveste de cineva ... ei îi cad cartile din mana si el o ajuta sa le stranga
..cand el se ridica si vede si zice:
-Rebeca!
-Care Rebeca ? Eu sunt Yasmina...
-Yasmina?Scuza -ma ..
-Nu-i nimic..
-Tu cine esti?
-Eu sunt Ivan!
-Ce cauti pe aici ,Ivan?,
-Acum am fost externat ..
-Oh bine!
-Atunci de mai vedem...
-Ok pa
-Pa
CITEȘTI
Nu Vede.....
RandomChiar daca iubirea e un sentiment inegalabil ...poate fi si otravitoare.