Takže náš příběh se bude odehrávat na přelomu 80tých let, Zrovna začínalo ject disko a takhle jednou šel Clyde na diskoteku zrovna tam kde to jelo,Tak tam Clyde šel a viděl jednu pěknou holku chtěl jí oslovit ale nemohl protože okolo ní bylo spoustu kamarádek,a tak to nechal být a šel si sednou na bar.Tam si dal pár piv a šel do auta,pomalu de k autu, je u auta a odemyká ho a sedá do vnitř,vytáhne klíč z kapsy a strká ho do zapalovaní, chce nastartovat a pak si uvědomí že pil a tak ten klíč zase vytáhne a vrací ho zpět do kapsy,a jen tak pro sebe si říká i kdybych jel tak by mě chytili dnes sou všude policajti a tak vystupuje zavře dveře a zamkne auto opře se o auto a říká si budu musel jít pešky. No nic tak se chystá odejít a najednou vidí tu krasnou holku jak odchází z diskotéky a tak si říká tet mam šanci tak k ní rychle přiběhne a říká ¨Ahoj můžu tě doprovodit ? a slečna říká no ano můžeš a Clyde se představí a říká já jsem Clyde a podá ji ruku a slečna řekne, já jsem Bonny a potřesou si rukou, Clyde řekl ještě jsem vás tu neviděl a Bonny říká ach ano to jste ještě vidět nemohl já jsem se zrovna přistěhovala a dnes jsem poprvé někam vyrazila s kámoškami a pousmála se.Clyde říká aha a zasmál se, a mohu se zeptat kde bydlíte slečno ? zeptal se Clyde, no já bydlím v Kaštanoví ulici a vy pane ? já no já bydlím taky ale až úplně na jejím konci a zasmál se Clyde.A to je už jen kousek odsud řekl Clyde,ano to je řekla Bonny a pak se Clyde zeptal se nemůžeme si tykat ? a Bonny řekla ale jo můžeme. Pak už šly úplně bez slova až před její dům, tam řekla Bonny děkuji za doprovod Dobrou noc a Clyde řekl Bonny nemžeme se ještě někdy vidět třeba jen zajít na kávu a Bonny řekla ale jistě proč ne a tak řekla Bonny už jen dobrou a Clyde řekl Dobrou noc a odešla domů. A pak už jen Clyde pokračoval v cestě domů.
ČTEŠ
Bonny a Clyde 1.část
RomantikAhoj Náš příběh se bude odehrávat na přelomu 80 let takže si to úzijte hlavně !!! :) :)