Ne yaptığını billl

20 2 3
                                    

Herkesin varlığını bildiği veya bilmediği bir ilgisi ,yeteneği vardır elbet...
insanlar kendilerini yaptıklarıyla bulurlar. Birisi yıldızlara bakar seyretmeyi sevdiğini anlar diğeri çizer ve farklı dünyalara gider , başkası şarkı söyler ve kendini hisseder...
Kendini bulduktan sonra mutluluğu hisseder, kalbindeki kıpırtı, yaşama sevinci her zaman devam eder...

Hayatın Sana Verdiği Bir Şey Vardır Elbet

Derin, lise ikiye giden kendini her ne kadar öyle görmesede çekici bir kız .her şeyden önce pozitif ama pozitif olması ona bir şey ifade etmiyor o hayatta "Birinin ahını mı aldım?"diyerek hiç bir şeye yeteneğinin olmadığını düşünüyor. Yaşamasının tesadüf bir olay olması fikrini aklından çıkaramıyor.
Günler geçiyor Derin'in düşünceleri devam ediyordu.
Hayatında yemek, içmek, yatmak, kalkmak, nete girmekten başka bir sey yoktu kendisini keşfetmek istiyordu.
Bir gün okulun bahçesinde ki yeşil çimlere uzanmış kendi yaptığı, simlerle kaplı defterine bakıyordu.Bir anda ağlamaklı bir sesle irkildi lise birdeki bir kız ağlıyordu kendine hakim olamıyordu.Derin bunu görmüştü yanına gidip kendinden bir yaş kücük olan kıza yardım etmek istedi.
Kızın yanına geldi klişe soruları sormadan "benim de bir derdim var birlikte çözebiliriz "dedi.Kızın ağlaması yavaş yavaş hafifliyordu...
Derin onunla sakin, etkileyici bir ses tonuyla konuşuyor , empati kuruyordu bu kıza iyi geliyordu.
Derin bunun kıza iyi geldiğini anlamıştı
içinde bir kıpırdanma vardı yaptığı bu konuşma sadece küçük kıza değil Derin'e de iyi geliyordu.Neden mi? O birilerine iyi geldiğini fark ediyordu. Konuşarak insanları ikna edebiliyordu.
Yaşamın ona bir şey verdiğini zorla da olsa düşünüyordu artık.Aklındaki kötü düşüncelerin yerini bu alıyordu yüzünde hafiften bir gülümseme beliriyordu.
Küçük kız Derin'in yanından uzaklaştı.
Derin mutluydu o insanları konuşarak teselli ediyordu.

Kendini bulmuştu bu onun kalbinin yerinden çıkacakmışçasına atmasına sebep oluyordu.
Hayat ona da bir şey vermişti artık biliyordu...

Kendini BulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin