-.12.-

280 61 11
                                    

Cumartesi, 13:40

Mark elindeki kalemi kağıdın üstüne bırakıp esnedi. Yazdıklarını kontrol amacıyla bir kere daha okudu. Kağıdı, başka bir kağıtla birlikte bir zarfın içine koydu. Üstüne bir isim yazdı.

"Jinyoung."

Zarfı çantasının içine koyup onu sırtına taktı ve evden çıktı. Bu kağıtta yazan şeyler onun için çok önemliydi çünkü günlerce okuldan gelir gelmez herşeyi bırakıp bunu yazardı.

İstediği eve gelince bahçe kapısının önünde durup çantasından zarfı çıkarttı. Onu kapının yanında duran postalığın içine koydu ve eve bir kere daha bakıp ordan uzaklaştı. O ev sevdiği adam olan Jinyoung'un eviydi.

Eve gider gitmez çekmecesinden bir kaç fotoğraf çıkartıp ona baktı. Bu fotoğraflar Mark ve Jinyoung'un küçüklük fotoğraflarıydı. Mark ona 14 yaşından beri aşıktı ve bunu hiç belli etmezdi. Aniden taşınması yüzünden günden güne Jinyoung ile olan iletişimleri azaldı. Eski evlere taşınıp eski okullarınca gidince, kendisini hayatından tamamen çıkarmış, onu hatırlamayan -tümden unutmuş- bir Jinyoung ile tanıştı tekrardan. En azından tanışmış gibi yaptı.

Ve o geçen 6 sene boyunca Mark, hala ondan aşkını saklamış ve bunun yüzünden kendi halinde küçük çaplı sinir krizleri geçirmiş ve depresyona girmişti.

Mark saate bakıp derin bir iç çekti. Jinyoung'un posta kutusuna ne zaman bakacağını -belkide çoktan baktığını- bilmek istiyordu. Bunu anca pazartesi kesin anlayabilirdi çünkü her pazartesi Jinyoung'un posta kutusunu açtığını biliyordu. Bu yüzden elinden gelen tek şey pazartesiye kadar beklemekti.

Louder × MarkJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin