BAHAR

20 1 0
                                    


Kendimi kapıdan dışarı attığımda Bahar'la karşılaştım. Ona neşeli bir şekilde "günaydın" dedim. Oda "günaydın aşkııımmmmm" dedi. İsmimle dalga geçmeye bayılıyordu.Bunu başkası yapsaydı hoşuma gitmezdi ,ama bunu yapmak Bahar'ı çok tatlı yapıyordu. Ona " Bulutla aranız nasıl ?" diye sordum. Bulut Bahar'ın erkek arkadaşıydı. Bahar "ahh bu konuyu hatırlamak daha doğrusu onun ismini duymak istemiyorum. Biliyorsun aramız hiç iyi değil. İnanabiliyor musun, onu bir kızla sarmaş dolaş gördüm . Sonra kızın saçlarını yoldum. Bu da yetmezmiş gibi küfrettim. Meğer kız Bulut'un kız kardeşiymiş. O günden sonra bana çok kötü davranıyor " dedi. Ona " tamam, senin yaptığın doğru değildi. Ama senin üstüne bu kadar gelmesi doğru değil.Bugün onunla konuşacağım "dedim. Bahar "aşkım sen çok iyi bir dostsun . Seni seviyorum. "dediğinde okulun kapısından içeri adımımızı atmıştık.Zilin çalmasına az kalmıştı. Sınıfa doğru yöneldik.Sınıftan içeriye adımımı atmamla " günaydın güzel aşkım " diye kalın bir ses duymam bir oldu. Evet bu ses bizim sınıfın sosyopatıydı. BATU! Ona ters bir bakış attıktan sonra sırama geçtim. Sınıfta Bahar haricinde bana AŞKIM adıyla seslenen tek insandı. Ahh bir insan değil HAYVAN !!! Her neyse , zil çaldı. Bende kitaplarımı çıkardım. Dersimiz edebiyattı. Öğretmen içeri girdi. Ayağa kalktım ve öğretmenin bize selam vermesinin ardından oturdum. Öğretmen konuyu anlatmaya başladı. Dersimizi örneklendirmek için , getirdiği kitaplardan bize şiir okuyordu. Batu malının gözü bendeydi. Ama o umurumda değildi. Bütün dikkatimi derse vermeliydim. Zilin çalmasıyla, Bahar'la beraber kantine indik. Biz çayımızı içerken yanımıza Bulut geldi. "Selam" dedi ve bende ona aynı şekilde "selam"dedim. Morali bozuk gibiydi. "Ne oldu ? sanırım moralin bozuk . " dediğimde bana "OO sana söylemeyi unutmuşum . Kuzenim Yankı bu okula geliyor " diyerek karşılık verdi .Bahar sessizce bizi izliyordu. Bulut'a "E ne var bunda. Ne güzel işte " dedim ve göz kırptım . Tabi bunu gülerek yaptım. "Ne mi var? Güneş ben ondan nefret ediyorum. Bana yaptıklarını unutmuş değilim." dediğinde yüzü öyle bir hal aldı ki ona neden böyle söylediğini soramadım. Doğrusu çocuğun nasıl birisi olduğunu merak ettim. Bulut gibi bir insanla iyi anlaşamadıklarına göre gıcık bir tipti.

Sonunda son dersti. Herkes eve dağılırken sınıfta yalnız Batu vardı. Tam sınıftan çıkarken gitmemi engelledi. Yüzünde anlam veremediğim bir gülümseme vardı. "Çekil önümden diyerek onu tersledim." "bunu yapacağımı sanmıyorum aşkım" derken aşkım kelimesine vurgu yapmıştı. "Batu seninle uğraşamam. İnan bana çok yorgunum " dedim. Yüzünde bıkkınlık ifadesi vardı. En sonunda pes etti ve önümden çekildi.

ONUN ADI "AŞKIM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin