1

59 5 0
                                    

Dr. Malinowska musiała niezauważalnie wymknąć się z Morza, lecz przyuważył ją jej kochanek Kot Strongmen, wciągnęła go w swój plan po czym porzucili razem Morze i Andromedę. Skakali po kometach aż w końcu dotarli do marginesu wszechświata, to tam można wynająć najemników, spotkać największych rzezimieszków oraz zaczerpnąć niezbędne informacje. Dr. Malinowska z Kotem po wypytaniu dużej ilości informatorów utwierdzili się że walka będzie toczona między Marsjanami, a Mechanicznymi Korsarzami. Marsjanie mieszkali kiedyś na Marsie, lecz wynieśli się z tamtąd ze względu na dużą odległość od innych planet zamieszkałych przez inteligentne życie ( na ziemi jeszcze go nie było).  Po tym Dr. Malinowska wraz z Kotem ruszyła na poszukiwanie Pani Rozaliny jako środka transportu, znalazła ją po długich poszukiwaniach. Gdy kompania zdecydowała o powrocie z Marginesu Wszechświata dowiedziała się że ten jest rzekomo niewykonalny. Wtedy Pani Rozalina rozwścieczona ruszyła przed siebie i rozbiła barierę oddzielającą miejsce zarobków od miejsca szlachty. Ogromne ilości kosmicznych śmieci wydostało się że swojego więzienia i rozpoczęło wielką rzeź. Wybuchały planety, gwiazdy, asteroidy. Kot Strongmen chcąc to powstrzymać wpadł na minę i został niesłychanie szybko rozniesiony w drobny mak. Niedługo po tym wydarzeniu Dr. Malinowska wyruszyła na planetę dzikich dziobaków, które słynęły we wszechświecie ze swojej lojalności wobec ich najemcy (bo te dziobaki były tanimi najemnikami). 

Przygody Służby Zdrowia 2 Wielka WojnaWhere stories live. Discover now