Sabah Jade'n beni dürtüklemesi ile uyandım . Pijamalarımı değişmeden mutfağa indim . Jade kahvaltı hazırlıyodu . Ona kahvaltı hazırlamaya yardım etdikden sonra kahvaltı yapmaya koyulduk .
Bu arada kendimi tanıtıyım . Ben Ashley 17 yaşındayım . Londraya 1 yıl bundan önce geldim . Ailem Bradfortda yaşıyo . Jade benim ev arkadaşım , aynı okulda okuyoruz .
Bu arada yemek yeme düşkene biriyim , yemek yerken konuşmayı da pek sevmem ve bunun için genelde Jade'le yemek yerken konuşmuyoruz. Yemeyimi bitirdikten sonra hemen odama çıktım . Herzamanki gibi dolabımın önünde durup ne giyiceğimi düşünmeye başladım ve sonunda bi kot şort ve üzerinde " Summer love " yazan bluzumu giydim . Saclarımı yukardan topuz yaptıktan sonra çok hafif makyaj yapdım . Bugün okula yalnız gidicektim Jadein dersi yoktu . Aşağı indiğimde Jade tv izliyodu .
" Jade ben çıkıyorum " " Tmm canm bb "
Converslerimi giyip evden çıktım . Okul zaten yakın olduğu için arabasız gidiyodum . 10 dk sonra okula gelmiştim . Kapının önünde beni bekleyen Luk'u gördüm . Luke benim sevgilimdi . 5 ay önce sevgili olduk . Luke'a gülümseyip dudağına öpücük kondurdum.
Biraz konuşduktan sonra o kendi sınıfına gitdi . Ben birinci sınıftım , Luke'sa ikinci .
Nihayet ders bitdi. Benim okul hayatım zaten hep sıkıcı olmuştur , ders geç eve git , arada Luke'la kantinde oturmak dışında tabiiki . Okulda Jade ve Luk'dan başka hiçkimsem yok. Birden delefonumun çalmasıyla irkildim . Arayan Jade'di
" Hey Ashley naslsın? Şey sana birşey söylemem gerek eve gelince , bir yere gitme tmm mı? "
" Yok zaten bir yere gitmiycektim eve gelince konuşuruz o zmn " deyip telefonu kapattım . Acaba banasyeceği şey neydi . Eve geldiğimde anahtarı çıkardlm . Evden garip erkek sesleri geliyodu . Jade'in sevgilisidir diye düşündüm . Eve girdiğimde Jade ve yanında rampa saçlı birini gördüm . HaYIR bu Jade'in sevgilisi değildi . Ben onlara şaşkın şaşkın bakarken , onlarda beni fark etmiş olcaklar ki bana döndüler .
Jade benimle konuşması gerektiğini syleyip beni yukarı kata çıkardı . " O kim Jade? Yeni sevgilin mi ? " " Şey... hayır Ashley o benim kuzenim , evden atılmışta 1-2 ay burda kala bilir mi ? " " İmm bilemiyorum " " Lütfen Ashley başka gidicek yeri yok ben de dışarı atamam onu " deyip bana yavru köpek bakışları atmaya başladı . Bu halina dayanamayacağımı biliyodu . " Ouff tmm " dedim . Jade sevinip boynuma atladı . İyi mi etdim kötü mü bilemiyorum . Ama tam bir yanlışında tekmeyi basarım .
Hey Selam bu benim yeni hikayem . Yorumlarınızı bekliyorum artık . :D Hadii bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay ve Bayan Ukala
Fanfictionİki genç. İkisi de ukala ve inatçı. Onların aşklarına şahid olucaksınız . Çok komik bir hikaye ile karşınızdayııım :D