2. bölüm

110 6 1
                                    

Jade'le sarılma faslı  bitdikden sonra aşağı indik . Çocuk tvde birşeyler izliyodu . " Hey Zayn buraya bakarmısn " Jade'in sözünden sonra çocuk gözlerini tvden ayırıp bize döndü . " Şey Zayn bu Ashley , Ashley bu da Zayn kuzenim " . " Memnun oldum Zayn " deyip ona gülümsedim . " Hmm ben de " deyip yeniden gözlerini tvye çevirdi .

" Tanışma faslı da bitdiğine gre Zayn sen git eve yemeye bir şeyler al, buzdolabı bomboş " -Jade "Neden ben alıyormuşum? Hem ben çok yorgunum hemen çıkıp uyuyucam hadi bb " deyip yukarı çıktı . Sinirle dişlerimi gıcırdatdım. " Tmm bir şey olmaz ben gidib alırım " - Jade .

"Tmm cnm geç kalma , yoksa açlıktan ölücem " Jade evden çıktı .

Birazdan Jade gelmişti . Bir şeyler yapıb yedikten sonra uyumak için odama çıktım.

Sabah telefonumun zil sesiyle uyandım . Telefonumu kapatıp banyoya daldım . ve dalmamla çığlık atmam bir olmuştu . Aman Tanrım bunun burda ne işi vardı?! " Senin burda ne işin var ?! " "Şey aşağıdaki banyo doluda ben de buraya gireyim dedim " deyip çıktı . Neyse deyip işlerimi bitirdikten sonra aşağı indim . Jade ve Zayn kahvaltı ediyodu .

Zayn'de bzim okula geçış yapmak için bizle okula geldi . O okula girdiğinde bütün kızlar ona bakıyodu . O da hepsine çapkın bakışlar atıp, yarım ağız gülüyodu . Ne ukala çocuk bu yaa .

Zaynle ben aynı sınıftaydık . Aman ne güzel.

Bugün Jade eve erken gidicekti anlayacağın eve Zayn'le gidicektim . Luke'da bugün okula gelmiycekti . Sınlfa girdiğimizde herkes bize garip garip bakıyodu . Ah olamaz bizi sevgili sanamazlar . Ben yerime geçtikden sonra Zayn hala ayakta dikilip outrmak için  yer arıyodu . " Hey sen yeni çocuk istersen yanımda otur " Sınıfımızın sürtüğü Elena söylemişti bunu . Hani okulumuzdaki bütün erkeklerle yatan Elena . Zayn de ona gülümsedi ve yanında oturdu . Okula öğretmenin gelmesiyle sınıfta sessizlik oluştu .

Derslerim bitdiğinde sınıftan çıktım . Bir de ne göreyim Zayn Elenay'la sınıftan çıktı . Demek eve yaınız gidicektim . Hiç değilse Zayn bir şeyler söyleye bilirdi . Ukala işte .

Eve giderken yolda Elenanın arabasını gördüm Zayn kullanıyordu . herhalde Elena'nın evine gidiceklerdi . Şimdi bu bugün eve de gelmez aman çok güzel :D Sırıtıp yoluma devam etdim .

Okul başladığı için bölümleri biraz geç yaza bilirim . Ama lütfen siz de Vote , yorum atın plz . Hade bb öpüldünüz :))xx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bay ve Bayan UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin