part5

28 2 0
                                    


Η καρτα που ειχαν τα λουλούδια εγραφε:

"Αποψε θελω να σου κανω το τραπεζι να εισαι ετοιμη στις 8:00"

Με αγαπη *Α*

Οταν το διαβασε αυτο η Αννα καταλαβε αμεσως ποιος ηταν και χαμογελασε. Αλλα δεν ηταν σίγουρη για το τι θα συνεβαινε μετα και αυτο μεσα της φοβοταν.

Μετα απο λιγο ενιωσε το κηνιτο της να δονειτε και ηταν η Ελση (κολλιτη της Αννας) μολις ειδε το ονομα της στην οθονη στο κηνιτο το απαντισε χαρουμενη. Η Ελση δεν ηταν συνιθισμενη σε τετιου ειδους συμπεριφορά για τη φιλη της αλλα μολις αρχισε να της εξιγει χαρικε για εκεινη και της ειπε οτι σε 30 λεπτα θα ηταν σπιτι της για να τη βοηθήσει να ετοιμαστεί.

Μετα απο λιγο η Αννα φοναξε στην Αλισια να της φτιαξει ενα καφε και οτι σε λιγο ια ερθει η Ελση και να εχει το νου της στο κουδουνι γιατι αν αργισει να της ανοίξει μεφα ποιος θα ακουσει την Ελση?

Αφου η Αλισια της ειπε να μην ανησυχει για το κουδουνι της εφτιαξε το ν καφε και της τον πειρε στο δωματιο της. Κτηπησε την πορτα
-Αννα: περαστε!
-Αλισια: κυρια Αννα οριστε τον καφε σας
-Αννα: ευχαριστω πολυ Αλισια μου και μη με λες κυρια Αννα λεγεμε Αννα.
-Αλισια: ενταξη κυρ...Αννα. Παω εγω τωρα για να ακουσω και το κουδουνι.
-Αννα: ενταξη Αλισια μου ευχαριστώ.
-Αλισια: παρακαλω.

Αφου εφυγε απο το δωματιο η Αννα εκανε ενα γρυγορο και χαλαρωτικο μπανιο και μπηκε στο δωματιο που ειναι η καρταρομπα της την ανοιξε και την εβλεπε μεχρι να αποφασιση τι θα φορεσει. Αφου καταλιξε σε διαφορα ρουχα τα εβαλε πανω στο κρεβατι και περιμενε την Ελσα για να αποφασισουν μαζι τι θα φορουσε. Καθως στεγνωνε τα μαλια της ακουσε την πορτα του δωματιου της να κτυπα και αφου ειπε Περαστε στο δωματιο εμφανιστικε μια χαρουμενη Ελση. Μολις ρην ειδε πηγε κοντα της την αγκαλιασε και η Ελση αρχισε γρηγορα να της φτιαχνει τα μαλια της Αννα.
Μολις τελιωσε η Ελσα με τα μαλια την εβαψε οχι πολυ εντονα αλλα ουτε και πολυ απλα και μολις τελιωσε σειρα ειχε να διαλεξουν το φορεμα που θα φορουσε. Τελικα κατελιξαν σε ενα μακρυ σεξι κοκκινο φορεμα που στο ενα ποδι ειχε ενα σχισιμο και της πηγαινε απιστευτα.

Αφου τελιωσαν χαιρετισε τη Ελση την ευχαριστησε για την πολοτιμη βοηθεια της και περιμενε απο στιγμη σε στιγμη να ερθη ο Αλέξανδρος.
Στις 8 παρα 5 το κουδούνι υχισε στα αυτια της Αννα.
Μολις ανοιξε η πορτα τον ειδε μπροστα της. Ηταν κουκλος με ολη της συμμασια της λεξης φορουσε ενα μαυρο παντελονι με ενα ασπρο πουκαμισο και ενα μαυρο σακακι του πηγαιναν παρα πολυ ηταν απιστευτος.

Και αυτος όμως μολις την ειδε με εκεινο το κοκκινο φορεμα εμεινε με "ανοικτο το στομα".

Αυτο ηταν το 5ο παρτ ελπιζω να σας αρεσε!!! βλεπουμε την Αννα και τον Αλεξανδρο πολι διαφορετικα αρεγε τι θα γινει με αυτους τους δυο???

Περιμένω τα σχολια σας και τα αστερακια σας!!!!

Σας φιλω τα λεμε στο επομενο!!!!!♡♡♡

οταν Η Πριγκίπισσα Συνάντηση Τον ΠρίγκιπαWhere stories live. Discover now