Squad

54 5 4
                                    

Op Skype
Yo Job
Yo Rayan
Rayan zullen we een potje h1z1 opnemen voor DMG?
Sure

Pov Job
Waarom is video's renderen zo k*t weet je als ik klaar ben ga ik even stappen misschien kom ik nog een leuk meisje tegen ;)
Om half 1 gaat hij stappen meteen bij de 2e club zag hij een leuk meisje hij ging er naartoe: hé, oh eh hé OMG JIJ BENT JOB OMG OMG OMG!!!! MAG IK OP DE FOTO EN HANDTEKENING!!!
Job voelt meteen zij is meer voor hem dan een fan! Hoe voelt het gewoon! Umh mag ik misschien je nummer.... omg Job wil mijn nummer tuurlijk!! 0678.... Job keert tevreden terug naar huis verteld het meteen even tegen de squad.

Squad😎🎈

Job: Jo guys heb ik nog wat gemist?
Rayan: vrij weinig hoezo?
Job: nou volgens mij heb ik een vriendin😎 kwam haar tegen in de kroeg ze heet Amy ze was een fan en heb haar nummer😎
Rayan:.Oelala!
Rayan: laat later weten hoe het verder gaat! Ik moet gaan!!
Rayan: waar is de rest van de squad eigenlijk?! Nou ja doeghh

Pov Rayan
Dinsdag is VEED heb er zin in ben echt zenuwachtig! Job neemt z'n "Vriendin" Amy mee.

6 dagen later

Rayan en de squad gaan 2 dagen van te voren naar een hotel bij VEED. De Squad heeft erg veel lol in het hotel en er moeten ook natuurlijk wat dingen gebeuren voor in de vlog van Job, Rayan, Nathan, Ties en Gio
Dan eindelijk is het zover! Het is tijd voor VEED! Rayan ziet meteen al veel fans in de rij staan! Job heeft Amy al gemeet ze is heel blij met haar vip (voor idoten persoonlijk) pas!! De kijkers stromen binnen!! Rayan meet bij z'n meet en greet veel fans! Het valt hem op dat het vooral meisjes zijn hij komt er een tegen die hij al kende van omegle! Ze heette Meike Rayan vond haar heel aardig! Later kwam hij haar weer tegen backstage het bleek dat ze een vip pas had en ze werd meteen vrienden met Amy! En ze maakte wat foto's met de rest van de squad leden VEED was bijna voorbij Job had een VEED prijs gewonnen met DutchTuber voor snelst groeiende kanaal en Rayan voor meest goede entertainment. Amy blijft bij Job slapen en Meike mag ook blijven slapen met Rayan! Ze ging helemaal uit haar dak!

_________________________________________
Dit verhaal vind ik echt leuk om te schrijven hoe vinden jullie het? moet ik verder?❤

Meer dan een fan?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu