hfdst 8

35 3 6
                                    

We zeggen geen woord tegen elkaar tijdens de tocht naar de leerlingenkamer. Ik loop naar de ingang. Hij stelt de vraag waar het begin van een cirkel is. Het antwoord op die vraag is dat een cirkel geen begin en einde heeft. Ik wijs haar de dames slaapkamers en we lopen naar binnen. Eenmaal daar aangekomen gaan we allebei slapen.
Eenmaal in bed denk ik na over deze rare dag. Opeens schiet iets me te binnen. Zou ze dave ook kennen?
Ik ga het morgen aan haar vragen.
🌙🌙🌙🌙🌙
Ik word wakker met een vreemd gevoel in mijn maag
ik weet niet waar het zomaar vandaan komt maar het voelt als een steen in mijn maag. Ik heb luna belooft dat we ons samen zouden opgeven voor het triwizard tournament. Ik was het helemaal vergeten.
Ik kleed me om en loop naar de zaal. Ik zie pip al zitten. Ze zwaait naar me.
Hoi zeg ik tegen haar.
"Hoi" zegt ze terug. Ik zie dat je luna al hebt ontmoet? Vraag ik
"Ja ze is echt super aardig!" Lacht pip.
Ja dat is ze zeker lach ik terug. Van binnen voel ik me echt verschrikkelijk.
"Vandaag is de grote dag hé louise" knipoogt luna
Ja zeker lach ik maar mijn gezicht vertrekt.
"Welke grote dag?" Vraagt pip
We gaan ons vandaag inschrijven voor het toernooij zegt luna moeiteloos.
Ik heb mijn twijfels gekregen mompel ik.
We horen een helse piep door de zaal klinken iedereen kijkt verschrikt de kant op van de lerarentafel.
"zo nu heb ik eindelijk WEL jullie aandacht" Begint proffesor anderling
Er is een nieuwe regel aan het toernooij gevoegt. Van elke school moeten vier leerlingen worden geselecteerd. Van hogwarts een van elke afdeling en van de andere twee scholen gewoon willekeurig." Eindigt proffesor anderling De steen die ik vannochtend in mijn maag had word er niet minder op denk ik.
Kom louise we gaan luna trekt mij mee naar de vuurbeker. Ze gooit lachend haar naam erin. Ik kan wel janken na deze mededeling. Maar gooi toch mijn naam erin

Zouden jullie een rede kunnen bedenken dat louise wel kan janken?
De gene die het raad krijgt een shoutout op een boek naar keuze.




Forbidden love {Harry Potter Fanfictie}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu