Бележка: Писането на нови глави става все по-трудно. Мисля, че всичко ще се оправи щом изпитите свършат, но в момента имам големи проблеми с намирането на време.
~ Алекс
Какво имаше предвид? Ревност. Обаче не разбирам, каква ревност? Трейси ми е гадже, а приятелите ми не би следвало да ревнуват от нея. Какво правеше Кей различен? Той харесваше ли ме?
Момчето се помръдна некомфортно под погледа ми. Красивите му очи се бяха забили надолу. Вятъра разрошваше косата му, а слънцето, което едва се показваше над хоризонта, огряваше сладкото му лице.
Осъзнах, че ми е трудно да мисля. Виждах само колко е очарователен.
Значи аз не съм бил единствения, който се е чувствал като обратен. И той е усетил електричеството помежду ни.
В този момент нещо проблясна на бузата му и се запъти надолу. Любопитно проследих лъскавия обект. Осъзнах, че е сълза. Сърцето ми се сви, сякаш прободено с хиляди малки иглички. Аз бях причината това. Ако не бях аз, Кей нямаше да плаче.
Той извърна глава. Опитваше се да скрие тъгата си. Очите ми се спуснаха надолу, по малкото му тяло. Ръката ми бе паднала от него и сега несигурно висеше от едната ми страна.
Забелязах бясното треперене на ръцете му.
Той бе изплашен, това бе очевидно. Нещо го притесняваше, ядеше го отвътре и това само по себе си ме караше да се вбеся.
Да, преди много години ние двамата не можехме да понасяме другия. Цупехме де при самото споменаване на името на другия. Бяхме готови да жертваме всичко, стига другия да бъде нещастен.
Но това бе отдавна. Кей бе различен, аз също. Годините ни бяха променили много. Вече не бяхме на десет.
Бях прекарал няколко доста добри моменти с другото момче. Макар да му дал шанс толкова скоро, бе минало толкова малко време, той ми бе приятел за малко време... Обаче въпреки всичко го чувствах като най-близкия си човек сега.
Кей бе специален за мен. Нещо се бе променило, сякаш бе изкликало в мен. Сякаш бях напълно нов човек, с нови желания, нови намерения и нови чувства.
И макар това всичко да ме объркваше, знаех едно. Исках Кей да бъде щастлив. Исках да видя онази очарователна усмивка да огрява красивото му лице. Исках да видя ярката светлина в сините му очи. Исках да чуя звънкият чу смях.
BẠN ĐANG ĐỌC
With All My Heart And Soul *BOYXBOY* ||COMPLETED||
Lãng mạnДесетгодишният Кей мрази съседа си, Алекс. Чувствата са взаимни, разбира се. Двамата биха направили всичко за да стъжнят живота на другия. Но в един слънчев ден всичко за Кей се променя. Той усеща как сърцето му забързва ритъма си щом Алекс е набли...