Keď som dorazila na párty zábava bola v plnom prúde. Hmm, ale poriadna párty sa ešte nezačala. Párty bola von pri bazéne a ľudia boli porozdelovaní do skupín. Jedna, asi najpočetnejšia skupina tancovala tesne vedľa reprákov, iná bola v bazéne, jedna hrala fľašu a jedna iba stála, fajčila a pila. Najprv son išla kde inam, ako ku skupine čo pila a fajčila. Jeden chalan , Chaz, chytil fľašu piva a druhý chalan, on tu bol asi nový, mi z ruky vytrhol fľašu Nicolausci. Toto som už dobre poznala. Zaklonila som krk keď mi obaja začali liať do hrdla. Ešte viac som si zaklonila hlavu a iba som cítila. Toto bol popiči pocit. Už som bola skoro plná tak som napriamila hlavu a ešte s kvapkami alkoholu na ústach som sa vrhla na najbližšiu osobu. Bol to ten asi nový. Jazyk som mu strčila úplne do hrdla a ruky som si zborila do jeho vlasov. Začal so mnou hneď spolupracovať takže aj on už mal čo-to popité. Jeho ruky sa automaticky presunuli na môj zadok a silno jo stlačil. Strašne ma to vzrušilo, ale Allien nevzdychá. Vzdychajú chlapci keď si spolu užívjú. Otočila som sa aj s ním a potom som sa odtiahla a zahryzla som si do pery s iskričkou v očiach a s úškrnom na tvári. Išla som na tanečný parket. Tam som sa rovno zadkom začala obtierať o niekoho rozkrok. Ten niekto sa ku mne zaklonil a zachrapčal mi do ucha" Vidím že si nadržaná, nepôjdeme pokrstiť zadné sedadlo môjho auta?" bol to Ryan.
"Musíš počkať, zlato." otočila som sa a jazykom som mu pošl po spodnej pere a odtancovala som z parketu. Išla som ešte ku bazénu, kde som mala už rezervované kreslo. Na každej párty ten kto ju usporadúva dá to najlepšie miesto na najlepšom mieste mne len aby som o ňom mala dobrú mienku. Ako zvyčajne son i teda sadla do kresla najbližšie k bazénu. Chvíľu som tam iba sedela s cigaretou v roku ale keď mi zostal iba ohorok, rozhodla som sa ju ísť namočiť do bazéna. Veď však nechceme aby nám tu ešte zhorela párty. Zohl son sa ku okraju bazéna keď son sa išla postaviť, nieko ma oblapil okolo tela rukami a skočil so mnou do bazéna. Vynorila som si hlavu a otočila som sa aby som mohla vidieť toho kto ma hodil do bazéba. Otočila som sa a na svojih ústach som pocítila niekoho pery. Boli mäkké ale zároveň drsné. Nepýtal si povolenie a jazyk mi trčil do hrdla. Jeho ruky išli na môj zadok a ja som mu automatiky ibmotala nohy okolo pásu a svoje pery som presunul na jeho krk. Začala som mu kožu na krku obhrazkávať a sať, chcela som mu urobiť cucflek. Keď som sa odtiahla všimla kto to vlastne bol. Ten neznámy Chazov kamoš. Šibalsky som sa usmiala a začala som vyliezať z bazénu po rebríku. Ešte som išla k tej skupinke ktorí hrali fľašu. Na moje šťastie tam bol Chaz. Točiť mala teraz nejaká malá kurva a tak som po nej iba zavrčala : "Teraz idem ja." a roztočila som fľašu. Zastalo to na Chazovi. Chvalabohu, nechcelo sa mi tu teraz byť. "Takže Chaz... pravda alebo odvaha?"
"Odvaha."
"Ok. Kto bol ten chalan čo mi lial Nicolauscu ?" položul som mu otázku aj keď chcel odvahu.
"Hej Faye ja som chcel odvahu. "so smiehom poznamenal Chaz.
"Dobre, a ja som ti dala otázku." s úšjrnom som odpovedala. Chaz mi je ako brat, máme spolu nespočetne veľa zážitkov. Ja sa na neho proste nedokážem naštvať a on to vie. To preto sa stále rozprávame so smiechom. Pri ňom viem že sa nemusím na nič hrať.
"Tak odpovieš mi?" nedočkavo som sa opýtala.
"Je tu nový, prisťahoval sa sem z Kanady. Tam kde býval predtým , v Stradforde, bol niečo také ako tu ty. Každý mal pred ním rešpekt, každá baba na ktorú ukáže mu padne k nohám. Príde na párty a hneď je kráľom parketu a dievčenkých sŕdc. Je to Justin Bieber."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad girl -sk ( Justin Bieber Fanfiction)
ФанфикAlison Harper je teenagerka ktorú každý pozná ako "queen of parties" (královnú všetkých párty). Je arogantná, drzá, správa sa sko kurva a fajčí a pije pri každej príležitosti. No na jednej párty spozná chalana menom Justin Bieber. Podarí sa mu ju zm...