Hey voordat jullie dit hoofdstuk lezen wil ik nog even iemand bedanken namelijk DiReCTioNeRPoWeRRR ik wil deze persoon heel erg bedanken voor de lieve reactie op mijn hoofdstuk Im Sorry, hij/zij heeft heel lief gereageert op mijn mededeling, en aardig gevraagt of ik nof een hoofdsruk online wilde zetten: dus bij deze het nieuwe hoofdstuk.
En ik wil ook nog even zeggen lees die boeken ooks want het zijn supper leuke boeken vol hem/haar ook en nog veel leesplezier verder
Xxx Floortje
Pov Niall
We gaan zo naar het gebouw waar we vannavond gaan optreden, en supper leuk 5sos is ons voorprogramma!
(Video in de media)Pov Ally
Vannavond is het zover the Hel, het optreden van One Difletion.
Emma is druk in de weer met haar haren, kleding en haar 'mega belangrijke' make-up. Ik geef niet zo om make-up dus ja...Helaas moeten we onze kleding gaan aan trekken, dat betekend dat we zo weg gaan...
Omdat ik weet dat als ik me verveel krijg ik honger neem ik een zakje voor geschilde wortels mee.
Daardoor wilde Nikki een hele rouwe kip meenemen maar dat leek Emma niet zo'n goed idee... Maar anders hadden we het gedaan XD.20 min later
Zo we zijn er en we zijn VEEL te vroeg, Emma wilde zo vroeg mogelijk we want dan konden we vooraan staan ja staan serieus wie gaat er nou vrijwillig 3 uur lang in een rij staan zodat je snel naar binnen kunt? Juist ja wij omdat Emma denkt dat ze anders weg rennen van het podium ofzo.
3 f*cking uur later
Eindelijk kunnen we naar binnen! Als we op de goede plaatsen staan is er al veel luid gepraat want iedereen wil boven elkaar uitkomen maar dat werkt volgens mij nog niet zo goed...
Opeens komt er een brunette die net zoveel make-up als Emma op heeft tegen me praten. "Wie is jou lieveling?" Eeeehja wat zijn hun namen ookalweer?! "Ehhm Piet" zeg ik dan maar... "Haha, grappig hoor!" Sarcasme check! "Als je maar van Harry afblijft" zegt ze met een engellachje😇 Okè dit kind is creepie!
Ondertussen zijn Emma en -dat kind waarvan ik haar naam niet weet en ook niet wil weten- druk aan het fangirlen over hun idolen. Nikkie zit heel ongeitresseerd op haar mobiel. Om haar te irriteren whatsapp ik haar zodat ze niet meer weet wat ze tegen Niek haar -nog niet maar komt nog wel- vriendje wou zeggen.
Ze kijkt me aan met een wtf (where is te food) gezicht. En ik lach me dood XD. Opeens roept de halve zaal tegen me dat ik m'n mond moet houden. En Emma kijkt met een blik die zegt dat het begint...^ hello peaple!!! Ja lang geleden!
Maar ja ik had en heb nog steeds niet veel inspiratie... heel erg sorry!!!
Ik zal proberen meer te schrijven en publiceren maar ik kan niets beloven want ik wil niet dat ik het niet nakom... Dus bedankt voor het luisteren naar deze saaie mededeling😘Xxx Floor
JE LEEST
I Love Him (Louis Tomlinson & Niall Horan)
RandomDit is mijn ??? Veelste boek ik hoop dat jullie hem leuk vinden reacties zijn altijd welkom, als er spelfouten in zitten graag melden Xxx Je gaat nu kennis maken met de hoofdpersonen: Ally: Ally Woodfort, lang blond haar, blauwe ogen, is verlieft op...