Carol szemszöge :
Hirtelen riadtam fel, egy padlón feküdtem. Nem emlékszem semmire ami történt.Nem vagyok egyedül. Lassan felülök majd jobban szemügyre veszem a körülöttem lévőket. Ők is most ébredtek fel. Megéreztem hogy egy táska van a hátamon. Nem igazán törödtem a táskával. Úgy látszik senki se tudja mi történhetett.Valami nagy garázs lehet.
-Héjj,tudja valaki hogy mi történt?-állok fel a padlóról.
Felém fordul mindenki. 9-en vannak rajtam kívűl. 5 fiú és még 4 lány. Fiattalok csak úgy mint én. Körülbelül egyidősek lehetnek velem.
-senki se tudd semmit hercegnő-szólal meg az egyik fiú. Gőzöm sincs ki ő. És a többit ember sem ismerem.
Idegesen nézek körbe hátha találok egy kiutat. A falon megylátok egy térképet gyorsan oda rohanok. A térképen megvan jelölve egy hely,piros x-xel.
-Én tudom mitörtént-szólal meg rejtelmesen egy földön ülő fiú.
-Na mi?-kérdezi megemelt hangal az egyik fiú.
A fiú óvatosan feláll a földről majd felénk fordul.
-Elraboltak minket-nyögi ki végre. Mire pár srácból kitör a nevetés. A lányok pedig inkább rémülten figyelik az eseményeket.Az egyik fiú(aki le hercegnőzött) úgy látszik begurult. Oda megy a fiúhoz és a torkánál fogva megragadja. Hallom hogy pár lány sikítozni kezd.
-Mutasd meg neki Steve!-kiáltja valaki. Gyorsan oda rohannok.
-enged el!-kiabáltam rá de nem hallgatott rám.-Kérlek! Steve!Öllésel nem mész semmire!-mondtam és elengedte a fiút. Kicsit hárta esett majd köhögött párat.
-Nem hagytad hogy befejezem szöszi-egyenesedik fel.-Elraboltal minket hogy aztán együtt éljük túl és jussunk el oda ahova a térkép vezet.
-De, még is mit kell túlélnünk?-kérdezte az egyik lány.
-Az apokalipszist.-felelt.