-Indulunk!Mindenki mozgás!-hallottam Steve kiabálását miközbe a táskámba lévő cuccokat fedeztem fel. Ami egyébként mindenkinek volt. A táskába ezek a cuccok voltak:egy palack víz ,egy kevés kenyér,és egy kés. A kést kikaptam a táskából. Gondolom szükség lesz rá.
-Szerinted tényleg az vár kint minket?-jött oda hozzám az egyik lány késsel a kezébe.
-Meglátjuk,amint kinyissuk a bejáratot-mondtam miközben magamra kaptam a táskát. Mindenki a bejárat előtt volt már.
-Esetleg nem akartok ide fáradni?-kérdezte Steve.
-gyere-mondtam és elindultunk a többieknek.
-egyébként Sarah vagyok-mondta.
-Én Carol.
-Most hogy mindenki ide ért,elindulnunk-mondtam Steve miközben a térképet letépte a falról.
-Kinek képzeled magad hogy csak úgy elkezdesz parancsolgatni?-kérdeztem.
Steve megvetett fejel nézett rám majd közelebb jött hozzám. Egészen közel.
-Egy vezető kell nekünk ez egyértelmű!-mondta.
-Igen de nem is tartottunk választást.-mondtam.
-Választást akarsz?Rendben!
-Ne-mondtam halkan mert tudtam hogy rám senki nem szavazna és itt jön az hogy akkor mit szólok bele.
-Aki rám szavaz az tegye fel a kezét!-mondta Steve. Lassan ,de minden kéz a magasban volt kivéve az enyém és Carlosé. ( Az a fiú akit Steve megprobált megölni). Örülök hogy legalább ő nem szavazz rá.
-Szerintem egyértelmű a szavazás-mondtam majd eltávolodott tőlem. Oda ment az ajtóhoz majd gondolkozás nélkül kinyitotta. Mikor kiléptünk az ajtó egy csomó romos ház tárult a szemünk elé. Minden darabokra volt törve.
-Ott van egy olyan ízé!-sikított az egyik lány mire a halott felfigyelt ránk és felénk kezdett el "futni". Mindenki lesokkolt fejjel bámulta ahogy egyre közelebb ér hozzánk. Hirtelen Steve indult meg késsel a kezében. Mikor közelért hozzá beleszúrta a kést a fejébe. A holt a földre esett.
-Mozgás!-intett steve-és nincs több sikoltozás a hang vonza őket!
Tovább indultunk. A környékeny alig lehetet látni egy-két halottat.
-Ki akarja azt ott elintézni?-kérdezte az egyik srác. Amúgy az útsorán minden srác legalább kinyírt egyet kivéve Carlost. Ő inkább velem bandukolt leghátul.
-Senki?-kérdezte a srác.
Úgy éreztem ideje megmutatni mit tudok. Nem félek tőlük.
-Majd én-mondtam és elindultam a halott felé aki éppen a földön evett egy szarvas tettemett. Mikor oda értem a kést átszúrtam a fején.Carlos szemszöge:
-Még csak észre sevett,így bárki megölné-mondta az egyik srác kicsit hangosabban mint kellett volna.
-Akkor mutasd meg te mit tudsz! -emelte fel a hangját Sarah. Kicsit se éreztem biztonságba magam velük.Főleg hogy kiabáltak. Sarah és az a srác valamin vitattkozni kezdtek de nem arra figyeltem. Körül néztem. Előttünk csak néhány zombi volt akik nem vettek észre még minket. Bal oldalunkon semmi nyoma nem volt hallottnak. Jobb oldalunkon volt vagy négy. Mikor hátra fordultam majdnem sokkot kaptam. Egy egész sereg zombi közeledett felénk.
-Srácok!
-fogd be!Ki engedte meg hogy megszólalj?-kérdezte az egyik srác tőlem.
-Hidd el nem akartam de egy csomó halott tart felénk.-mondtam már tök nyugodt hangsúlyal. Minden hátra felé fordult. Néhányan letermedtek.
-Futás!-kiáltotta Steve majd futni kezdet. Mindenki utána kezdett futni.
Én maradtam leghátulra. A halottak kb 30 méterre voltak tőlem. Hirtelen az egyik lány elesett. Gyorsan segítettem felállni neki de úgy tűnt nem igen tud rá állni. Mikor a többiekre néztem már messze jártak tőlünk. Megláttam ahogy Carol rohan vissza felénm.
-gyors emeld fel!-mondta. Felemeltem és futni kezdtem a lányal. A többiek látták hogy lemaradtunk de futottak tovább.