HeartBreaker
HeartBreaker [Part 14.]
___________________
[Voordien]
“En nu op bed gaan liggen.” Zegt Justin daarna.
Ik ga zoals gezegd op het bed liggen tegen m’n zin. Justin staart me aan en gaat ook op bed zitten. “Zet je recht.” Ik doe wat hij zegt en ga voor hem staan. “Doe heerlijke bewegingen voor me.” Zegt hij.
Wat zegt hij nou? Heb ik dat goed gehoord? Moet ik heerlijke bewegingen maken? OMG! Kan ik dit wel? Ach het moet wel, want ik ken de gevolgen.
“Begin je er nog aan?” Word ik uit mijn gedachten gehaald. Ik maak wat rondjes en zet een fake smile op.
___________________
Ik zie dat Justin opgewonden geraakt. Ik stap heel sexy naar hem toe en ga op zijn schoot zitten terwijl ik mijn borsten tegen zijn gezicht druk. Ik ga zitten en leg mijn handen op zijn schouders en beweeg met mijn poep op zijn schoot, Jerry [De bobbel] was al een paar centimeter gegroeid maar tot mijn verbazing groeit hij nog een beetje.
Dit was nooit bij mij gebeurd, hoe groot wordt zo’n ding wel niet? Ach, gewoon verder doen Virginie!
Justin begint te hijgen en heel sexy trek ik zijn t-shirt van zijn lichaam. Ik geef kusjes op zijn six- Pack en zet me iets rechter zodat ik nu ook zijn broek kan los peuteren.
Eenmaal dat gebeurd is zet Justin zich recht en kijkt me vragend aan. Ik weet al wat hij bedoeld.
Ik ga op mijn knieën zitten en bevredig hem oraal.
Hij begint harder te hijgen, ik heb het door en stop met zuigen en kus hem volop zijn mond. Mijn tong glijdt naar binnen en ze beginnen te draaien met elkaar.
“Jouw beurt!” Zegt Justin met een lachje.
Hij komt op me af en zwiert me op bed. Hij scheurt mijn panty’s kapot en begint mijn zin nu ook te geven.
Na 20 minuutjes zijn we klaar en liggen we naakt naast elkaar. Ik sta op en neem een douche, ik voel me vies en stap richting de badkamer. Ik draai me nog eens om naar Justin die me wel heel raar aanstaart.
“Wat ga je doen?” Vraagt hij.
“Douchen, waarom?” Vraag ik. “Deze jongen gaat mee.” Zegt hij vredig. Onee, ik weet zijn bedoeling al…
__________________________________________
Blijf stemmen en comentaren geven. hoe meer comentaar hoe beter.
6 votes en verder :)
DU LIEST GERADE
HeartBreaker
FanfictionVirginie is een meisje van 15 jaar oud. Ze houd van Justin bieber. Ze doet verschillende ontdekkingen totdat....