İlk Etkinliğimiz

102 6 2
                                    

Multideki şarkıyı dinlemeyi unutmayın....

Tekrardan merhaba ben Zoey .Etkinliklerimizden bahsetmeye başlayalım mı artık?Fazla uzatmadan ilk etkinliğimizden ve nasıl yapacağınızdan bahsedeceğim.

Wattpad Etkinlği

Etkinliğimizin adı Wattpad etkinliği hemen açıklayayım.

*Kendi kişisel hesaplarınızdan KEŞFET kısmındaki her kategoriyi -şiir hariç- tek tek gezin girdiğiniz her kategoriden konusunu bilmeden, çok okunan veya kapağını beğendiğiniz kitapları kütüphanenize ekleyin (her kategoriden en az 1 tane olma şartıyla) .

*Bütün kategorileri gezdikten sonra kütüphanenize gidin eklediğiniz kitaplar içerisinden 5 tanesini kendinize göre seçin.

*Seçtiğiniz kitapları "Bff Etkinlikleri" olarak oluşturduğunuz listeye ekleyin.Böylelikle kim hangi kitabı seçtiğini görebilelim.

*Oluşturduğunuz listedeki kitapları okuyup bitirin.

(Katılmak isteyenler yoruma KATILIYORUM katılmak istemeyenler KATILMIYORUM yazsınlar.)

*Her kullanıcı seçtiği kitapları kendi hesaplarından bu bölümün altına yorum bıraksın.Kitapların adlarını yazdıktan sonra takma kullanıcı adlarını da yanına yazın.

Örneğin;

ZOEY :KATILIYORUM.Seçtiğim kitaplar ;İkizler-Av- Korkmam Ki Ben-Sorunlular Lisesi-Benimle Yan (bunları uydurdum bunlar benim kitaplarım değiller)

gibi bir yorum atsın.

Umarım anlamışsınızdır etkinliği. Katılanlara şimdiden teşekkürler.


ÖNEMLİ NOT:

Yorumları en geç 2 gün içinde atın. Diğer bölümde kullanıcı takma isimleriyle hangi kitabı seçtiğini yazacağım.Kitabını bitirenlerde o bölümün altına şu kitabımı bitirdim deyip yorup atsınlar.

Etkiliğin başlama tarihini bugün olarak hesaplıyorum yani 10.05.2016 bitiş tarihi de mayısın sonrları haziranın başları olabilir onu diğer bölümde belirtirim.

Sınavlar başlayacağı için geç bir tarih olabilir.

Bu bölümü burada bitireyim.Sevgilerimle..

Benim yazdığım her bölümü birine ithaf etmeye çalışacağım.

ZOEY


Bff EtkinlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin