A bad guy ? wtf.

33 3 2
                                    

                                                                      Dear girls

I heard you like bad boys. Those guys who act like they don't care about you, which makes you try harder to make them like you. Those guys who wouldn't reply to your texts until later on, which makes you wait around & miss him more. Those guys who act distant from you, which makes you try harder to get their attention. Those guys who know they can get a lot of girls, which makes you more afraid to lose them. Those guys who would show you they're interesed one day then act different the next day, which makes you too confused to make the decision to leave him. Those guys who will make you for them but they can care less, which makes you stuck & not being able to move on cause you care too much. Has anyone ever told you you deserve better than that? You probably have. & you know what? It's about time you realize that. If a guy likes you, he'll meet you halfway. Simple as that. Don't settle for a bad boy when you deserve a good man.

Sincerely, a guy who cares.

------------------------------------------------------------------------------

Nu m-am putut abține să nu spun ceva. Când am găsit acest text m-am gândit.... toate fetele zic că le plac băieții răi ( în fine, fetele de 10-13 ani ). Dar voi știți ce e cu adevărat un băiat rău ?

Sunt sigură că nu.

Vă zic eu. Un băiat rău este acela căruia nu îi pasă ne nimeni. De el nu vă puteți apropia aproape deloc. DE BĂIEȚII RĂI POȚI FI ȘI BĂTUTĂ.

ASTA VREI ?

UN BĂIAT RĂU ?

Nu e mai bine când îți place un băiat normal căruia să îi pese de tine? Care atunci când ești supărată să vină și să te întrebe ce sa întâmplat? Care să îți dea haina lui când ție îți e frig ? Care își asumă vina în fața profesorului când vă prinde că vă trimiteți mesaje în timpul orei ? Nu e mai bine așa ?

Sau tu vrei să fugi toată ziua după un țâfnos care nu îi pasă când ai căzut pe jos și ți-ai rupt un picior. Sau nu îi pasă că ești la colț de stradă și câțiva chiar dintre prietenii lui vor să te violeze. Sau e atât de nervos că nu îl lași în pace încât a început să te pălmuiască.

Da... păi dacă vrei ultimele lucruri enumerate mai sus continuă să fii îndrăgostită de un BAD BOY care te va băga în spital.

--.--

xooxo

Things.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum