Chapter 1

12 1 0
                                    

Átlagos napnak indult...mint az összes.
Felkeltem apu lent várt a szokásos kávéval.Anyu már nem él.Sajnos autóbalesetben életét vesztette.Azóta apunak nem is kell más.Mindig azt mondja hogy csak én vagyok neki.Persze tudom ezt csak egy ideig mondja mert úgyis lesz másik nő az életében.
-Jó reggelt kicsim!-állt fel s két puszival köszöntött.
-Jó reggelt Apa!
A kezembe adta a kávét és leültünk az étkezőasztalhoz.A reggel egyszerűen szokott telni.Apa kávézik közben az újságot olvassa és közben nagyokat nevet a vicc-rovaton.Én is kávézom és a neten böngészek,teszteket oldok meg majd 7:20-kor dudával jelzik hogy a barátaim jöttek értem.
-Na jöttek értem!Szia Apu!-mondtam két puszi közben.
-Vigyázzatok Magatokra!-mosolygott kedvesen.-Délután mész fotózásra?
-Igen,megyek.-mondtam s kiléptem a házból.
Kisurrantam a kapun majd beszálltam a hófehér Audiba amit Stiles vezetett.
-Reggelt Leányzó!-köszöntött kedvesen.
-Sziasztok.-mosolyogtam a hátul ülő társaságra majd Stilesra.
-Apuék elválltak.-röhögött Kim.
-Sajnálom.-néztem rá szomorúan.
-Mooooon.-szóltak rám mindannyian.
-Mi van?Gyakorolnom kell a kedves szerepet.-nevettem.
-Minek is?-vonta fel a szemöldökét Rich.
-Lia ellen.Nyalizik mindenkinek.-mondtam és mindannyian kiszálltunk az autóból.Na itt kezdődött a baj.
Bementünk a suliba és Sebastian odajött közém és Stiles közé.
-Moon.Beszélhetnénk?-kérdezte.
Seb az a tipikus macsó fiú aki az összes lánynál bepróbálkozik.Stiles nyálgépnek nevezi.Szerintem féltékeny rá.Csak hogy idegesítsem mosolyogva válaszoltam Sebastiannak:
-Persze!-mondtam és lopva Stilesra néztem aki felvont szemöldökkel nézett rám.
-Mindjárt jövök.-súgtam oda neki.
-Okosan!-kiáltott Seb után.
Sebastiannal az iskola mellé mentünk.
-Mit szerettél volna?-mosolyogtam.
-Tudod Moon te nekem nagyon bejössz.-kacsintott.
-Szuper.-nevettem kínosan.
-Azt szeretném ha mi ketten együtt lennénk.És tudom hogy te is ezt akarod.-húzódott közelebb.
-Öhmm Seb én barátomnak tartalak de semmi több.-húzódtam volna el s tekintetemmel az udvaron lévők között Stilest kerestem.Sehol nem találtam.Persze...mert bent volt.
-De én nem csak a barátod akarok lenni.-suttogta.
Az ajtón kilépett Stiles majd kiabálni kezdtem.
-Stiles!Segíts!-kalimpáltam.
Stiles ahogy meglátott elöntötte a düh és megindult felénk.Mikor odaért leütötte Sebastiant.Sírva a nyakába borultam Ő pedig a hajamat simogatta.
-Csssst ne sírj Moon.Már vége.Minden rendben.-nyugtatott.
-Moon mi történt?-rohant oda Rich majd utánna a többiek.
-Sebast....ian.-sírtam de ennyi elég volt.A többiek ennyiből megértették.
-Nyugodj meg drágám.-simította meg a hátam Kim.
-Moonlight,Stiles,Kimberlie,Richard befelé.Most!!!-üvöltötte az igazgató.
Mi bementünk de Stiles ott maradt beszélni valamiről az igazgatóval.
-Moonlight!Stilesal hazamegy!Hallottam Sebastian McWerd mit művelt.Az igazgatóit megkapja.-bólogatott az igazgató.
-Köszönöm Igazgató Úr-szipogtam-,viszlát!
-Viszontlátásra!
Stilesal kimentünk az iskola kapuján.Beszálltunk az Audiba.Az út néma csendben telt.Csak a ház előtt szólalt meg.
-Szétverem azt a tetűt!-motyogta.-Később hívlak.-mondta két puszi közben.
-Jó,szia.
-Apukád itthon van?-nézett rám.
-Igen!Éjszakás.-mondtam.
-Rendben!Szia Moon.-szállt be az autójába majd elhajtott.Még egy csomó ideig néztem az autó után.
Bent apa támadott a kérdéseivel hogy mégis mit keresek itthon 8:30-kor.
Miután elmeséltem neki mindent felküldött a szobámba.
Estefelé Stiles hívott hogy vett nekem valamit amit csak holnap kapok meg.Ez nem ér.Egyébként a fotózást ma kihagytam.Apu is megértette.
Elmentem fürdeni pizsamába öltöztem bekapcsoltam a Teen Wolf-ot egy forró csoki kíséretében és olyan 23:47-ig néztem aztán elaludtam.

Stupid Love - Hülye SzerelemWhere stories live. Discover now