FACT
SADDEST THINGS BTS SAID
A/N: Author campur semua yang author jumpa tau. Diorang tak cakap pada waktu yang sama.
_________________________________________SUGA
Question: Apa benda yang sedih waktu 2014 ?
Suga: Sebenarnya takde apa yang sedih. Kitorang cuma kerja untuk promotion album kitorang je sepanjang tahun. Dan benda tu susah. Susah dari segi fizikal dan mental. Susah sangat yang menyebabkan saya akan tolak tawaran untuk ulang lagi buat promotion ni.
----------
Suga: Ianya benda yang bagus bila diorang dengar lagu kitorang sebab rupa paras V dan Jungkook. Haha, at least benda ni dapat 'gerakkan' group kitorang. Jadi, Mungkin ianya benda yang baik.**********
RAPMONQuestion: Comment yang paling buat kamu rasa sedih?
Rapmon: 'Keluar dan tinggalkan Bangtan'.
----------
Rapmon: Ianya mungkin tak logik. Tapi, saya nak ARMY pandang relationship kitorang dengan diorang macam orang biasa dan orang biasa. Bukan nya fans dan bias.
----------
Lepastu ada satu fansign, sorang fans ni menjeritFan: Saya dapat gambar Rapmon !
Rapmon: Saya mintak maaf.
(T_T sh*t. I'm crying.)
**********
JHOPEJhope: Kamu tak perlu datang kalau kamu rasa penat. Jangan buang masa sangat dekat kitorang. Itu membazir. Takde apa yang istimewa dengan kitorang.
(How sad is this.)
**********
VV: Tahun 2013, beberapa bulan, beberapa hari, saya dah buat banyak benda. Tapi tak boleh nak share kan? Sedih sangat. Saya tak keluar dalam group log. Tapi saya berdiri tepi tong sampah.
**********
JIMINJimin: Saya patut jadi senyap dan duduk diam untuk group saya.
----------
(Korang tahu tak menda alah yang idols pakai dekat telinga waktu performance? Hah benda tu lah)Waktu BTS nak perform, benda tu ada 4 je. Diorang cakap kene bagi benda tu dekat member yang ada masalah dengan 'live vocal'. Diorang semua nak bagi Jimin dan Jimin menangis.