Yeni Bir Başlangıç

17 1 2
                                    

Baslica Karakterler:

Yağmur:esmer ela gözlü çok can yakın herkes tarafından sevilen bir kız ..

Burak:hafif sarı saçlı yesil gözlu yakışıklı bir genc çevresi genis ..

Alarm ın sesiyle irkildi ve bir anda yerde buldu kendini daha uyanamamisti oysaki , şu çalan sesten nefret ediyordu çünkü o ses onun okula gitmesi gerektigini hatırlatıyordu ve yağmur okuldan da nefret ederdi aslında sadece yağmur değil herkes nefret eder.

Ama malesef yine okula gitmek zorundaydi sonra bir anda birsey hatırladı bugün 16 HAZİRAN di ve okulun son günüydü neredeyse unutmustu neyseki hatırladı ve onu mutlu etti bugünden sonra onu uzun ve güzel bir yaz tatili bekliyordu en azından yağmur böyle düşünüyordu okul onu gerçekten çok bunaltmisti bu yaz tatiline cok ihtiyacı vardi.

Annesi her gun ki gibi HADII YAGMUUR OKUL VAKTIII diye bağırmisti her zaman bu sözlerden nefret ederken bugün sevmisti bu sözleri .
TAMAM ANNECIGIIM KALTKIM HAZIRLANIYORUM diye bagirdi annesi şaşırmışti çünkü her defasında ANNEEE LUTFEN 5 DK DAHA diye söylenirdi ama bugün öyle olmamıştı .

Yağmur yüzünü  yıkamak icin lavaboya gitti ve suyu açtı yüzünu yikamaya başladı iste simdi o soğuk suyun etkisiyle uyanmışti daha sonra dişlerini fırçaladi ve üzerini giyinmek icin odasına yöneldi gardırobunun başına gecti ve eline gelen ilk pantolon ve tişörtu uzerine geçirdi yağmur diğer kızlar gibi bir saat giyinmek icin düşünmezdi o farklıydı uzun boylu ince belli ve güzel bir kızdı ne giyse yakışırdi.. 

Odası biraz dağınıktı ama toplayamazdı okula geç kalabilirdi hem bugün okulun son günü oldugu için kızlarla anlaşmışlardı bir yerde buluşup okula  yürüyerek gideceklerdi.

Tam odadan cıkıyordu ki aklına telefonu geldi ama bu kargaşada onu nasıl bulacakti ..Biraz etrafa bakındı ama ortalıkta yoktu sonra en son telefonunu sarja taktığını hatırladı  ve hemen telefonunu sarjdan alıp merdivenlerden inmeye başladı.

Annesi kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı bile ve hadi kızım hemen birşeyler atıştır da servisin gelir birazdan dedi.Hayır anne canım istemiyor hem okula yürüyerek gidiceğiz kızlarla anlaştık da dedi ve annesini öperek evden ayrıldı.Annesi arkasından bağırarak dikkatli gidin dedi ama Yağmur duymadı çoktan evden çıkmıstı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin