Geriye adimlar

35 3 0
                                    

Biran beni koruyor sanmistim. "Bu salaklami uğraşıyorsun" dedi ve çocuğun elinden tuttu gittiler.Öylece kaldim.Cidden insanin sinirlerini bozuyorlar.Boğazim acıyordu.Ağlamamak için kendimi zor tuttum.Neden böyle oldum?Ne bir arkam vardi.Güzel olmadigim için kimse benimle takilmak istemiyordu.Kendimi ezikliğe çok alistirmistim.Anlaticak dertlescek biri yoktu.Notlari sudan aldim temizledim.Banka oturdum öyle saf saf etrafa bakiyordum dolu gözlerimle.Derse girdim.Hocanin dediklerini dinlicek kafam yoktu.Yanimda ki kiz birden kağıt uzatti bana."Ne oldu? Neden ağliyorsun ?" yaziyordu.Birden unuttum herşeyi.Ders bitti sinifta sadece ikimiz kaldik.Beni rahatlaticani bildiğim için kiza A'dan Z'ye herşeyi anlattim.Kıza göre anlattiklarimi umursamasada saçma bulsada hic susmadim."Sıkma canini ve kendine gel "dedi.Böyle cümlelere çok ihtiyacim vardi.Biz bu kizla baya ilerledik.Arkadaş olduk.Ayni yurtta kalmiyorduk.Birgün Haticeyle fotoğraf çekilirken sarisin çocukla Hilal arkada öpüşürken ciktilar.İkisinide görünce morelim bozuluyor hayat sevincimi aliyorlar.Aradan bir ay geçti.Hergunum ayni gidiyordu.Değişen birşey yoktu.Kocaman aynamin karşısına geçtim pratik yapiyordum.Oda da Hilalde yoktu.Rahattim yine.Sonra yatağıma oturcakken birden kapi kapandi.Hizlica kapiya yöneldim.Sanirim orda biri vardi.Baktigimda Hilal arkasini dönmüş gülerek gidiyordu.Sanirim beni izledi.Yada izlemedi bilmiyorum çok utandim umarim gördüyse kimseye solemez diye kendimi yedim.Yattim uyudum.Dünyama gidemeden uyuya kaldim.Hilali görmedim mutluluk vericiydi.Hazirlandim indim kalvaltiya.Herkes bana gulerek bakiyordu.Yüzumde birşey mi var diye ilerdeki aynaya yürüdüm baktim bisey yoktu.Okula gidiyordum.Haticeyi birtürlü göremedim.Derse girdim yerine oturmuş bekliyordu bana işaret etti yanima gel diye sonunda konusacaktik Haticeyle.
"Gördün mü izledindin mi?"dedi bana.Anlamadim neyden bassettiğini.
"Neyi"dedim.Tam o sirada hoca girdi ve haticeyi yanina çagırdi.Hatice hizla dersten cikti.Neyse ders bitti cantami aldim gidiyordum ki yanima siniftan kivircik Eren geldi.
"Seninle dalga geçebilirler belki ama kendini geliştirebilirsin bence "dedi.Ve ben yine Fransiz kalmistim olaya.
"Neyden bassediyorsun?"dedim
"Haberin yokmu senin"diyerek cantasindan telefonunu cikardi.Sonra benim gecen aynanin karsisinda dans ettiğim videoyu acti.
"Nerden buldun bu videoyu "dedim sinirle.Aklimin ucundan Hilalin pislik gülüsü geçiyordu.
"Sakin ol okulun sayfasina atmislar bu videoyu bence"dedi sozunu söylerken hemen Hilali yanina gitmek için kalktim.
Sarisin veletle yiyişiyorlardi.Tam o sirada
"Bunu yapmaktaki amacin neydi"dedim omzununa vurarak
Gülerek "Eğlenmek istedim uzatma"dedi
"Bulaşma bana git uzak dur "dedim.Sinirden ken küm ediyordum.Düzgünce konusamadim bile.Sacmaliyordum.
Kiz omzuma omzuyla vurarak yanimdan geçti.Kaldim öyle .Elime yine aldim ağıtı.Ama bu içimde kaldi onuda birgün ben aglaticam.Eren "Rezil falan olmadin öyle bir düşünceye kapilma .Seni sinir etmek için uğrasiyorlar.Bunu sana yapmasalardi başka birine mutlaka yapicaklardi." He Eren ya çok saol ama gerçekten dediklerinle rahatlamicam.Okul beni hicbir şekilde tanimazken bu video sayesinde taninmistim.Aldiris etmeden hicbirseyi yurda gittim ve hemen uyudum.Sabah erkenden kalktim sahile doğru ilerlerledim.Aylarca alisveris yapmadigimi fark ettim ve ara sokaklardan dolana dolana alisveriz merkezine doğru yurudum.Bir binan önünde Hilali gördüm.Mavi ceketli bir oglanla opusuyordu.Ya nefret ediyorum ya kizdan her yerde şimdi onu gorurum hep.Gizliden bakiyordum.Hemen cantamda telefonumu aradim.

AloneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin