I.

2.6K 112 1
                                    

Píše se rok 1964. Chýlí se k sněhové bouři, ale nikdo nehledí na změny počasí. Teď se nemůžou vzdát jen kvůli výkyvům počasí. Chybí tak málo k tomu, aby se přes tlustou vrstvu ledu dostali k cíli. Nemůžou použít žádnou moderní technologií dostupnou v této době. Kdyby ji použili všechno úsilí by bylo k ničemu. Chybělo jen pár centimetrů. Stali uprostřed jakéhosi letounu, obklopeni masivní železnou konstrukcí, která by se při styku s teplem a vzduchem rozpadla v malé částečky.

Konečně našli to co hledali, to co bylo příčinou toho, že nesedí doma s rodinou v teple, ale že musí mrznout tady, na nehostinném místě a na místě kde teploty dosahují mínus třiceti.

Začali pomalu a opatrně odkopávat kusy ledu jako archeologové nánosy bláta z kostí.

,,Pane Starku, našli jsme to" ozvalo se z vysílačky na základně výpravy kousek od místa kde se nacházel tým vědců a laborantů.

Starší již skoro šedivý muž pozvedl hlavu od přístrojové desky a zaostřil na postavy mávající mu červeným světýlkem. Muž stiskl tlačítko od vysílačky pro odpověď:

,,Dobrá práce hoši udělejte to co máte a rychle se vraťte nazpět, blíží se sněhová bouře." ve vysílačce zahučelo a odpovědi se Stark nedočkal. Hoši venku se znovu ztratili ve vraku letounu. Starý Stark se pousmál ,, Tak jsme tě přeci jenom našli" zamumlal si sám sobě pod vousy a napil se teplé kávy.

Tak snad se vám první kapitola líbila.

Pokaždé budu změnu vydávat jako jinou kapitolku, tak doufám, že nejste proti. Budu ráda za každý ohlas k tomuhle rádoby ,,nápadu". :D

Short Stony Story Kde žijí příběhy. Začni objevovat