7 pagi
Hana pergi ke rumah jaeha dan mengajak jaeha pergi berjalan-jalan ..tiba2 jungkook datang kepada hanaJungkook:hana !!!!!!!!
Hana menoleh ke arah suara yang memanggilnya.
Hana:ouhh jungkook ..lama x jumpa kan 🌸
Jungkook : itu lah ..sejak tamt persekolahan kita
Hana: apa kata kita pergi makan ...smbil borak2
Jungkook: okayHana ,jk,jaeha bersama-sama pergi ke kedai yang mereka ingin makan ...ketika mereka sampai di sana ..hana ternampak sekumpulan bts merayau-rayau di hadapan kedai tersebut ...lihat seperti mereka menunggu seseorang ..tampa berkata apa2 hana masuk ke kedai makan dengan selambanya.
Selepas makan ..mereka ingin pulang ke rumah mengikut hala tuju sendiri ..tetapi bts masih berada di hadapan kedai tersebut ..semasa hana keluar dri pintu kedai ,bts menoleh ke arah hana ..hana terkejut lalu lari ...
Bts mengikut hana ..muka hana amat gelisah ..kerana hana takut mereka melakukan apa2 kepadanya ..semakin perlahan hana berjalan semakin laju bts menuju ke hana ...tiba2 bts berpecah ...hana dngn cepatnya terus lari ..tetapi malangnya salah seorang dari bts iaitu jimin berada di hadapan pintu rumahnya ...
Hana lari lagi tetapi hana telah dikepung oleh mereka ..,mereka menarik tangn hana dan membawa hana ke rumah lama yang amat kotor .
Hana:woi ! Kenapa dngan kau ha ? Knpa slalu kcau aq apa salh aq ?
Rapmon :kau diam ! Sebelum mulut kau aq sumbat dengan kasut herghh 😒
Hana : kesah plak aq ....
Jin:kau diam lah bodoh !Hana terkejut dngn kata2 tersebut ...selepas itu ,bts terus meninggalkan hana dngn kaki dan tangannya diikat sekali lagi ...tetapi ! Rumah yg hana ditinggalkan ialah rumah yg selalu jungkook lalu semasa pergi ke sekolah dahulu ...iaitu laluan shortcart ...tetapi tidak tahu sama ada jk masih lapu disitu ...klaw jk masih lalu disitu nasib hana amat baik ...kerana mulutnya tidak ditutup dan boleh memanggil orng meminta tolong .
#bersambung