Scarry chapter

15 1 0
                                    

După doua saptamani:
-Anja oh Anja de ai putea înțelege...
-Ce sa înțeleg?
-Nu vreau sa urăști de asta nu poți sa afli niciodată. Te iubesc, Anja. Nu pot renunță la tine. Ești motivul existentei mele.
-Dylan, orice ar fi vreau sa aflu. Te... te iubesc Dylan și nu o sa pot sa te urăsc vreodată.
În momentul acela băiatul din fata mea își zdrobește buzele de ale mele și pornim într-una dans sălbatic. Limba lui își continua mișcările suave alături de a mea. Lipsa oxigenului își face apariția dar adrenalina nu ne lasă ne oprim. ridica și așează blând pe patul dintr-o camera necunoscuta. Presează sărutări moi și umede pe gatul meu și corpul îmi tremura. Coboară către abdomen după care săruturile se umezesc din ce în ce mai tare. Gem de plăcere când deodată aud...
-Întârzii la scoala Anja! Trezeste-te odată! Matthew te așteaptă jos.
Aud vocea calda a mătușii Gretel și realizez ca senzațiile abia simțite se datorau intru totul unui vis. M-am trezit confuza și Mi-am început rutina. Am coborât și Matt mă aștepta.
-Neata Matty!
-Neata frumoaso! Te-ai trezit cu fata la cearceaf?
-Nu. Sunt bine doar ca am avut parte de un vis ... neobișnuit.
Am pornit iar în următoarele cincisprezece minute am ajuns la scoala. În curte era plin, ca de obicei. Grupul era lângă dubita neagra, ca de obicei și primul lucru la care mi-a fugit privirea erau Foolerii. Nu îi zărim pe nicăieri. Am decis sa nu mă preocup pentru ca astăzi este o zi atât de frumoasă, calda și însorită.
-Hei Em.
-uuu Anja. În sfârșit ai ajuns.
-Bai unde e toată familia Fooler azi? Doar nu S-au îmbolnăvit toți de odată sau ceva.
-Nu ai auzit? Au plecat în excursie cu cortul. Domnul profesor doctor Elijah Fooler îi ia pe copii în excursie destul de des. Mereu când e soare pleacă. Absolut întotdeauna.
Um... So am aflat chestii noi azi. Ziua a decurs ok pana când a început sa ploua torențial. Aveam biologia. Am întârziat cele doua minute.
Când am intrat mare îmi fu mirarea căci îl văzusem pe băiatul chipeș cu care am stat în banca data trecuta stați care m-a ignorat complet la scoala. Dar parcă era în excursie. Ciudat. M-am așezat sfios și din nou inima a început sa îmi pluseze cu forța sângele în corp. Dintr-o data aud Cum cineva rupe tăcerea.
-Bună. Îmi cer scuze ca m-am comportat urat dacă trecuta. Pur și simplu sunt ceva mai timid. Nu vreau sa ai o impresie proasta despre mine.
-Mda pai e cam târziu. Oricum o sa trec peste având în vedere ca nu ne cunoaștem și aveai tot dreptul. Eu sunt Anja.
-Dylan, încântat.
Dylan...Dylan...Dylan. Unde auzisem numele ăsta înainte? O Doamne Dumnezeule. Nu se poate. E exact ca în visul meu. Mă rog ... parțial. E brunet cu par cu reflexii aurii și ochi pătrunzători. El e, pe el L-am visat. Mă pierd câteva secunde bune în ochii lui după care îl aud vorbind.
-Deci ,Anja ești noua pe aici?
-Cam așa ceva. Mi-e cam greu sa mă acomodez. Oricum tu pari popularul liceului și sigur nu îți faci griji când intri în școala.
-Oamenii nu mă cunosc deloc. Sunt doar băiatul Fooler ciudat care sta doar cu frații lui și nu face mare chestie prin scoala. E greu sa mă cunoști.
-Mi-ar plăcea sa o fac.
Ce tocmai am spus? Ok oficial nu mai am control asupra raportului gând-cuvant.
-Mda. Rămâne de văzut.
Ora începuse în adevăratul sens al cuvântului. Am analizat niște chestii la microscop dar nu am fost prea atenta. Am observat doar ca Ryan mă soarbe din priviri și ca fiecare inspirație a lui este adâncă. Parcă mă... adulmeca. Hmm
S-a sunat și a fost timpul și plec. Mi-am luat rucsacul și cărțile de pe masa și m-am ridicat. Am scăpat atlasul și m-am aplecat siaa îl ridic observând o mana care deja îl ridica. Era el. S-a uitat adânc în ochii mei siaa viceversa . Am observat ca a inspirat și ca dintr-o data venele i se accentuarea în jurul ochilor. S-au retras după cel mult trei secunde și nu am putut observa ce se întâmplase. A luat cartea și mi-a înmânat-o. A plecat val-vartej din încăpere.
Am rămas puțin bulversata dar Mi-am continuat ziua. Cursurile erau gata și primisem un mesaj.
E Matt.
Anja scuze nu mai pot sa rămân sa mergem împreună acasă. Îți las mașină mea. Te pup călătorie placuta.
Hm ok. Am pornit către curte și am dat sa urc în mașină. Dintr-o data o dubita portocalie deviază și se îndrepta spre mine. Nu observasem pentru ca eram procurată cu uitat insistent către Dylan. Acesta era în celălalt capăt al parcării. Observ dubita care aproape mă strivește și îl aud pe Tim strigand: "Ferește Anjaaaa". Credeam ca ăsta e sfârșitul fusese frumos cat a fost. Dar nu. Doua brațe bine făcute mă cuprinsesera. După o secunda un braț îmi dăduse drumul. Pentru ca persoana de lângă mine oprise dubita. Cum sa fii atât de puternic? Îmi dădusem seama cine era. Era Dylan căruia din nou îi apăruseră ciudatele vene proeminente în jurul ochilor. Acum puteam sa le observ mai bine. Și m-am uitat insistent. M-a ridicat și a pornit mașină. M-a lăsat la spital și am fost preluată de asistenta care mă dusese intr-o sala de examinare. Doctorul vine și după ce se recomanda numele sau mă face sa deduc ca este tatăl Fooler. Am ieșit pe hol și îl văd pe Dylan Cum vorbește cu tatăl sau. Aud frânturi din conversația lor.
-Cum sa te expui așa Dylan? Dacă si-a dat seama. Vorbește cu ea și rezolva problema. Dacă cineva o sa ne descopere trebuie sa ne mutam iarăși. Ce era în capul tău?
-o sa rezolv eu. Pur și simplu nu pot suporta sa o văd ranita tata.
Se uita înspre mine și mă observa. Se apropie.
-Ce faci aici trebuie sa te odihnești!
-Ai sa îmi dai niște explicații.
-Explicații pentru ce mă rog?
-Pentru excesul de forță, venele proeminente , ochii roșii.
- Te rog doar nu spune nimic. Te rog.
-La ora 19 la The Grill.
Nu a mai apucat sa spună nimic pentru ca am plecat. Am ajuns acasă și I-am povestit tatei tot ce s-a întâmplat. M-am rugat de el sa mă lase sa plec dat în zadar. Am avut noroc de mătușa Gretel.
-Haide Bob. Lasă fata în pace. Las-o sa iasă, sa-mi facă prieteni, sa se bucure. Las-o sa iasă acum în oras.
Și m-a lasat. V-am mai spus vreodată ce mult o iubesc pe mătușa Gretel?
Am fugit foarte repede sa mă îmbrac. M-am îmbrăcat cu o rochiță scurta neagra și cloș. În picioare Mi-am luat conversii și Mi-am luat o jacheta pe deasupra. Una mai lunga căci afară nu e tocmai cald. Am ajuns la The Grill. Dylan era deja acolo. Așezat la o masa cu fata lui serioasa și chipul parcă desenat. Am stat în usa și L-am admirat cât sa nu para prea ciudat. Am înaintat sfios iar la 3 metri de masa îl aud Cum zice:
-Știam ca ai sa vii cu doua minute înainte Anja așa ca ti-am luat-o înainte și am comandat.
Cum mama ma-sii a știut ca venisem? Nici un extraterestru nu ar ști.
-Mulțumesc ca ai comandat și pentru mine. Sper sa ai gusturi în ale mâncării.
-Nu mănânc eu exagerat de mult dar probabil ca o sa Îți placa.
-În orice caz Dylan trebuie sa îmi explici ce se întâmplă cu tine.
-Uite Anja. Nu pot sa Îți spun. Oricât as vrea nu pot. Mi-e frica sa nu te pierd. Simt ca nu pot sa respir fără sa te știu în siguranță și fericita , înțelegi?
-Um... cred ca înțeleg ce vrei sa spui dar trebuie sa aflu.Nimeni nu te obliga sa ai grija de mine sau sa fim prieteni. În plus abia mă cunoști.
-Uite unul din lucrurile ciudate la mine e ca pot citi mintea oamenilor.
-Poftim? Haide te rog nu rade de mine ok?
-Nu rad. Uite chelneriță aia se gândește la sex, chelnerul se gândește Cum sa i-o tragă chelneriței. Omul de la masa din dreapta se gândește la bani. Și știi ce e cel mai ciudat?
-Exista ceva mai ciudat de atât?
-Cel mai ciudat e ca pot citi mintea tuturor... cu excepția ta.
-Asta chiar e ciudat.
Când Dylan deschisese gura sa spună ceva aud telefonul Cum suna. Era tata. Bineînțeles disperat sa nu fi pățit ceva .
-Uite Dylan am înțeles despre tine câteva lucruri. Ți se înroșesc ochii și Îți apar proeminente ale venelor în jurul ochilor inexplicabil. Tu nu mănânci,poti citi mintea oamenilor și ai o forță inadmisibila de mare.Ce se întâmplă cu tine?
- Așa sunt eu din totdeauna... și așa voi rămâne pentru totdeauna. Cred ca ar trebui sa te duc acasă.
-Dar nu m-ai lămurit.
-Toate la momentul potrivit Anja.
M-a lăsat cu gura cascata și cu ochii în soare și a plecat sa achite masa. Am plecat către casa și nimeni nu a zis nimic. Am ajuns. M-a sărutat pe obraz. Buzele lui erau reci. Erau foarte reci. Dar Mi-a făcut corpul sa vibreze de căldură și dorința. Am plecat și m-am dus direct la somn.
Hello viitori cititori! Tot Alle aici. Și uitați un nou capitol. Sper eu ca în următoarele capitole sa pot da viață personajelor noi cu ajutorul fabuloase pelicule "Twilight". După Cum am spus și în primul capitol, aceasta carte nu va fi ca originalul. Foarte multe se vor schimba. Însă aici la început personajele abia se acomodează. Seara faina.
Kissses
-A

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 09, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love,vampire♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum