Ráno:Do pokoje mi vtrhla Kate.
Kate:,, ty jsi se vrátila k Jakeovi?"
Sedla jsem si na postel.
Eve:,, myslela jsem si,že jo,ale Jake je jenom ubožák"
Kate:,, aha a kdo byl ten kluk, co tě odtáhl pryč?"
Ev:,, nevím"
Ze zdola na nás zavolala máma ať se jdeme nasnídat.
Nasnidali jsme se a šly se chystat do školy.
Vzala jsem si na sebe černé tílko k tomu červenou kostkovanou košili a černé potrhané jeany. V koupelně jsem si udělala ranní hygienu. Vzala jsem si batoh, obula si boty a šla čekat ven na tátu a Kate. Táta nás hodil pred školu a my jsme se rozdělily. Před školou na mě čekala Sarah.
Šly jsme do třídy a každá
si sedla na své místo. Já sedím sama v poslední lavici u okna a Sarah ve třetí lavici uprostřed
Do třídy vešla ředitelka s tím klukem ze včerejška.
Ředitelka:,, Dobrý den žáci, chtěla bych vám představit vašeho nového spolužáka Kevina Collinse"
Učitel:,,posaď se u nás"
Doufám, že si mě nevšimne.
Kevin:,, podívejme kdopak tady je. Ahoj příšerko"
Šel směrem ke mně. Holka, která sedí přede mnou na něho promluvila.
,, ahoj cukrouši, jestli chceš, tak si můžeš sednout se mnou"
Ta holka se jmenuje Chloe. Je to namyšlená kráva, která si o sobě myslí, že je královna téhle školy. Je zmalovaná, nosí všechno mini a výstřih má až k pupku. A jak bude asi všem jasný Chloe je děsně populární
Kevin:,, ne dík "
A sedl si vedle mě.
Evelyn:,, Tohle si neměl dělat. Teď ti ze života udělá peklo"
Kevin:,,myslíš, že se bojím nějaký nafoukaný holky?"
Evelyn:,, já tě varovala"
Hodina skončila a byl čas svačiny. Vytáhla jsem jablko a kousla do něj. Kevin mi ho vzal a také si kousl
Evelyn:,, vrátíš mi ho?"
Kevin:,, jasně na"
Celý jablko olízl. Ble, myslím, že jsem viděla i slinu.
Evelyn:,, tak to si nech"
Kevin:,, díky, ty jsi tak milá"
Zvedla jsem se a chtěla odejít, když mě Kevin chytl,, kam jdeš?"
Evelyn:,, Na záchod, jdeš se mnou?" Řekla jsem ironickým tónem.
Kevin :,, Jasně"
Myslela jsem si, že si dělá srandu, ale on vážně šel . Otevřeli jsme dveře a u zrcadla stála holka. Já šla do kabinky a Kevin si s tou holkou povídal.
Umyla jsem si ruce a šla zpátky do třídy. Kevin se s ní rozloučil a běžel za mnou.
U třídy stál Jake.
Jake:,, ahoj mohl bych s tebou mluvit"
Kevin se na něho zamračil a chystal se něco říct. Ale já ho předběhla.
Evelyn:,, je to důležitý?
Jake:,, Jenom jsem se chtěl omluvit za ten včerejšek"
Evelyn:,, omluva se přijímá,ale my už musíme do třídy"
Jake:,, co takhle jít dneska na kávu"
Evelyn:,, třeba "
Jake:,, ok tak já ti ještě napíšu"
Kevin na něho čuměl jak na debila. Bála jsem se že mu rozbije držku. Radši jsem chytla Kevina za ruku a odtáhla ho do třídy.
CHloe zaostřila na naše ruce. Rychle jsem ho pustila a šla si sednout na své místo.
Kevin se na mě nechápavě podíval a pak se podíval na Chloe, která asi pomlouvala se svojí kamarádkou Amber. Začal mi hrát mobil. Byla to Kate.
Evelyn:,, ahoj stalo se něco?"
Vůbec jsem jí nerozuměla. Slyšela jsem akorát pláč
Evelyn:,, Kate, řekni mi kde právě teď si"
Kate,, v druhém patře ve třídě 220" Vypla jsem hovor a běžela za ní. Kevin za mnou.
Viděla jsem dav lidí, který tvořil kolečko kolem Kate. Zhrozila jsem se, co se to stalo.
Eve.:''bože . Kate!! ''
Přiběhla jsem k ní . Seděla na zemi a hlasitě vzlykala. Rychle jsem ji vytáhla na nohy a pevně ji objala. Rozhlédla jsem se kolem s zamračila se.
Eve.:'' na co všichni tak čumíte?!?. Vypadněte odsud!!. ''
Zaječella jsem naštvaně a oni se pomalu rozešli. Ještě stále jsem držela Kate.
Ev:,, už mi řekneš, co se stalo?
Kate:,,No. O-on.. je. Je konec. Já.. '' zase se rozvzlykala a zabořila mi hlavu do vlasů.
Ev.:'' ššš.. uklidni se Kate.. a pomalu mi to zopakuj.''
Pomalu a opatrně jsem se od ní odtáhla a podívala se jí do očí. Má je zarudlé. Mezitím se Kevin někam vytratil. Odvedla jsem Kate na záchody. Posadila jsem se s ní na zem pod okno a usmála se na ni.
Eve.:'' notak, už povídej. Nic se už nestane.. ''
Kate.'' Thomas. On. Ukončil to.. přede všemi. A. Uhodil. On mě uhodil. ''
Na obrázku Kevin