Prima femeie, dupã cum știm din Biblie sau de la istorici, a fost Eva. Nimeni nu știe sigur cum arăta, dacã era frumoasă sau urâtă, sexy sau nu, suplă sau grasă, bună sau rea, deșteaptă sau proastă, deoarece pe nimeni nu a interesat. Ea este cunoscută drept "femeia lui Adam". Asta înseamnã că ea îi aparținea lui? Dacă da, asta înseamnă că femeia îi aparține bãrbatului și atât? Nu, desigur că nu, mai ales în vremurile noastre moderne, când relațiile între persoane de același sex sunt permise.
Dar dacă nu este doar femeia lui Adam, cine este Eva?
Eva este păcatul. Ea este reprezentată în dorințele ascunse ale femeilor, în fanteziile bărbaților, în cuvintele șoptite după o noapte de dragoste nebună, în certurile tinerilor îndrăgostiți, în tot ce se leagă de femeie, în general.
Eva este fiecare femeie în parte. Nu a fost vreun filosof, orator, poet sau om de știință, dar de la ea a început totul, lucru ce o face cea mai importantă ființă a rasei umane, chiar dacă s-a născut din coasta lui Adam. Prima femeie a încălcat porunca lui Dumnezeu pentru că femeia înseamnă libertate, desfrânare într-un mod ce îți oferă siguranță, iubire față de toți și toate, fie ei oameni, animale sau chiar lucruri.
De ce a fost creată femeia ?
"Pentru că Adam se simțea singur." Da, așa este. Adam se simțea singur pentru că femeia de lângã tine te completează, te bucură, te supără, te iubește, te urăște ( dar niciodată îndeajuns încât sã renunțe la tine ), dar mai important, te controlează. Îți posedă sufletul, mintea, trupul și tot ce mai vrea.
Putem înțelege femeia ?
La întrebarea aceasta se răspunde cu o altă întrebare : femeia se înțelege pe ea însăși ?
Ce merită femeia ?
Totul, dar nimic în plus față de ce îți poate oferi ea. ( Acum ne referim la femei, nu la zdrențe, de care vom povesti cu altă ocazie. )
Dacă femeia este păcatul, putem să o credem că ne iubește?
Femeile adevărate nu cunosc "minciuna" în iubire. Ele te iubesc, ți se oferă, atâta timp cât ai grijã de ele și le respecți.
Femeia este dependentă de bãrbat?
Nu! Doamne ferește să fie! Femeile nu sunt dependente de nimic, ele creează dependență. Ele sunt artă pură de care nu te poți sătura în veci.
Pot trăi bărbații fără femeile din viața lor ?
Dacă Adam nu a putut, cu ce sunt ei mai presus? Bărbații care aleg sã trăiască fără femei, nu cunosc niciodată dragostea sau plăcerea de a fi mângâiat de o zeitate.
Ne-am întrebat vreodată ce s-ar fi întâmplat dacă nu exista Eva?
Probabil întrebarea aceasta este la fel de stupidă ca și răspunsul : nu am fi existat. Așadar, în mod logic, nu ne-am fi întrebat ce s-ar fi întâmplat.
P.S.: "Zdrențe" - termen folosit pentru curve, scursuri, care ne fac genul de râs.
CITEȘTI
Mitul numit Femeie
RomanceO carte despre toți și toate. Despre femei singure, femei aflate într-o relație pasageră, fete ce sunt pe punctul de a deveni femei, femei căsătorite, femei divorțate, văduve, etc. O carte despre tot ce vrea scriitoarea.