⚜Škola⚜

32 2 0
                                    

Začalo sa to atletikou... Pomaly sme sa zblizovali a takmer sme vedeli vsetko osebe. Skypovali sme spolu každý den . A raz sme si povedali ze budeme BFF!❤️ Tak to aj bolo velmi ju lubim ale ze velmi moje druhé srdce. Ktoré mi pomáha byt tu v prítomnosti ... Ona by urobila pre mna vsetko a aj ja pre ňu. Zvoní mi na telefóne budík o6:30 vypnem ho a trosku driemem až do 7:00 hod kedy mi má znovu zazvoniť další budík . No zazvoní tak si poviem : No Jessica uz musís naozaj stavať . Tak vstanem a moja cesta vedie do kúpeľne . Tam si umývam zuby namalujem sa prípravným si veci . A odchádzam z domu po ceste na Bus mi vola Beky či sa stretneme na zastávke ja ani nevaham a poviem ze hej. Stretli sme sa a spolu ideme na trening . Počas toho jak ideme na trening ako sa Nicol z niekym oblizuje . My sme boli zvedavé s kým bol to Martin . My sme si pomysleli ze to nieje normálne pred 4 dnami bola este z Kubom. Ale ona je raz taka tvrdohlavá .! Urobí vsetko pre to len aby všetkým ublížila . Prechádzame dalej ona sa na nas pozrie škaredym pohľadom a my na ňu poviseneckym. Mali sme este 1 hodinu cas tak sme skočili do Centrálu na Bubbleology . Aspoň sme sa porozprávali . Pitam sa Beky ako teda ???! Ona mi povie tichým hlasom no vies ... Mne sa páči Andrej . Ja sa na ňu pozriem a prikyvnem hlavou ja ta chápem . Lebo ja chodím práve s Frederikom ktorého by som nevymenila za žiadneho iného . Pozreli sme sa na cas a povedali sme si ze uz ideme na električku aj sme isli . Celu cestu mi rozprávala aký je úžasní a vsetky jeho pozitíva . Došli sme na trening kde bola aj Nicol ktorá sa na nas pozerala zase škaredym pohľadom . My sme ju ignorovali a bavili sme sa z ostatnimy . A ona iba z úbohou Kajou. Začal sa trening Trenerka nám dala rozpis kedy budeme mat zase zavody uz sme sa vsetky tešili no najviac sa tešila Nina . Cely trening pokračoval dobre až pokial Nicol nepodkopala Ninku padla na zem ako kabela došli sme ku nej a pomohli sme jej. Trenerka sa spitala : boli ta ta noha moc Ona odpovie ano myslim si ze ju mamzlomenu . Bolo strasne zle sa pozerať na jej vyraz tvare . A Nicol sa zase ale tento krát poviseneckym výrazom pozrie a povie: chúďatko nauč sa chodit . Ninkin vyraz nevyzeral Zrovná nadšene 🙄. Trening sa skončil vsetky sme isli do šatne . Kde sa začala hádka .

❣Ona a ja❣Where stories live. Discover now