Odata plecata de la mormantul scumpului meu decid sa merg acasa .
Ajunsa acasa merg cu pasi repezi in baie facandu-mi un bine meritat dus apoi imbracandu-ma pentru a merge la sediul firmei mele.
Ma imbrac cu :Merg in garaj si imi aleg un suberb lambirghini aventador alb:
Ajunsa la sediu urc spre biroul meu asezandu-ma comod pe scaun gandindu-ma incontinuu daca ceea ce a spus acel anonim este adevarat.
Nu cred ca v-am povestit despre mine dar dupa ce am fost rapita la acea varsta frageda parintii mei au decis ca ar fi bine sa-mi souna inca de pe atunci adevarul...si adevarul este ca ei erau capi de mafie iar dupa moartea lor eu deveneam cap de mafie...ceea ce am si devenit.
Dupa ce mi-au spus adevarul au inceput sa ma antreneze..m-au invatat sa trag cu arma (preferata mea), cu arcul ,cu diferite armamente...plus aruncatul cu cutitele care si pe astea le ador. M-au invatat sa ma apar prin peacticarea boxului, iar pana la varsta necesara obtinerii permisului de conducere ei m-au invatat cum sta treaba si asa am inceput sa particip la curse ilegale obtinand rangul de printesa a curselor ilegale.Dupa moartea lor..toata averea si implicit mafia mi-au revenit mie.
Am pus bazele acestui imperiu in lumea modei ca o fatada a adevaratei afaceri...mafia.Eu sunt cap de mafie de la moartea lor...mafia mea se numeste Mafia Blackwell zisa si Mafia de Bucharest. Stiu stiu...putin prea de tot dar dupa ce am devenit cap de mafie toate lucrurile au luat o intorsatura diferita deoarece mafia mea este cea mai puternica mafie din Bucuresti si din tara ba chiar avem tratate si cu alte tari din intreaga lume.
Sunt scoasa din gandurile mele de un bipait enervant ..telefonul care ma anunta ca am primit un mesaj. Deschid mesajul si scrie:
" Draga mea Kira...stiu ca iti este tare dor se el,te-am vazut azi dimineata la mormantul lui...am auzit tot ce ii spuneai..pot sa te asigur ca si el simte acelasi lucru pentru tine adica ca si el te iubeste din tot sufletul si ca doar pentru tine lupta sa traiasca..pentru tine se zbate sa ramana in viata. Peste 3 luni va fi ziua ta si iti promit eu ca vei avea o surpriza placuta ...extrem de placuta...tot atunci imi voi dezvalui si eu identitatea. Iti promit. Te iubesc. M"Va urma...