İlk Aşkım

297 3 2
                                    

İlk defa seviyorum.Bazı şeyleri unutmak istemiyorum.Anılarımı yaşarken doya doya hatırlamak istiyorum, ama bazen unutuyorum elimde değil. Bir gün dışarı çıktıgımda gözümde canlanan o kişi yi görmek istiyorum.Tabii ne kadar çok istesemde göremiyorum kader ...   Bir ara oturdum bir kafeye manzarayı izlerken ardından birisi geldi. Bir baktım karsıma oturdu bakmaktan  kendimi alamadım bakmak istedim çok ama olmadı. Masadan kalkıp gidiyorum onu birdaha göremeyecegim diye hoşçakal benim olmayan sevgilim....

Eve geldim oturdum düşünmeye başladım tekrar onu görebilicekmiyim  diye yaşadığım anıları gözümün önünde canladırıyorum. Çok seviyorum onu diyorum haykırmak istiyorum, ama kimse bilmesin istiyorum. Ama ne yapıcagım konusunda hiç bişey bilmiyorum. Alışveriş yapmak için dolaşıyorum birkaç mazağa elbise bakıyorum arkamdan biri dokundu bana onu gördüm bana gel seninle bir şey konuşmak istiyorum dedi çıkıp gittik karsılastıgımız yerde oturduk konuşuyoruz . Bana seni gördüğümden beri unutamıyorum aklımda sen varsın o an gördüğümde sen geliyorsun aklıma beni derinden etkiledin seni görmeden edemez hale geldim ilk karsılastıgımız yerde çok bekledim seni gelirsin diye günlerimi aksam ettim akşamlarımı sabah ettim nereye gitsem sen gelirsin diye çok bekledim. Senden bir şey rica etmek istiyorum seninle geçireceğim o güzel günlerine benimle olmak istermisin. Bunu bana söyleyince gözlerim doldu ve ağlıyarak masadan kalktım kendim olan bir yere gittim söyledikleri sözleri aklıma geliyordu ve ben bunu çok istedim, gerçek olması bile güzel 2 saattir dışarda oturdum ve giderken gözüme o çarptı anladım ki ben gittikten hemen sonra o gelmişti söylediklerimi duymuştu ve ağlamadan kendini tutamadı. O günden beri birlikteyiz…..

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin