üzüntülü olduğum an

76 3 0
                                    

Günler geçti aylar geçti seneler bile geçti. Çok mutluyum ki uzun zamandır birlikteyiz ve onu çok seviyorum. Bir ara dışarı çıktım telefonumla arayacaktım ki onu baktım şarjım bitmiş ‘’ neyse eve dönerken arayacağım onu ‘’ dedim…. Eve geldim ve hemen şarja takıp onu aramaya başladım sonra ulaşılamıyor dedi sonra tekrar aradım, sonra bir şey mi geldi başına diyerek evine kadar yürüdüm. Saat 2 ye geliyordu evine geldim ve kapıyı çalmaya başladım .. ‘’ Ahmet orda mısın ‘’ dedim ve ses gelmedi tekrar çaldım kapıyı açan yoktu ve tabi meraklandım, akşam olmuştu evin kapısında oturdum havalarda soğuktu tabi. Gelen giden yoktu kendi kendime konuşmaya başladım.. ‘’ Ne oldu acaba neden beni aramadı bir şey olduysa illaki bilirdim acaba ! benden bir şeyler mi saklıyor. ‘’ diye düşünüyorum.. Sonra bir an uyandım ki geceyi dışarda kapının önünde geçirmişim. Kalktım ve eve doğru yürümeye başladım. Sonra bir anda kafamı çevirdiğimde Ahmet’i gördüm ve şaşkınlıkla ona bakıyordum ki elini tutan bir kadın gördüm ne olduğunu anlamadan olduğum yerde kalakalmıştım. Gördüklerim yanlış mı diye düşünmeye başladım ki bir anda ‘’yoksa benden öncede bir sevgilisi de varmış mıydı eğer öyle bir şey olsa bile neden benimle birlikte olmak istesin ki neden ama ?’’ bunun cevabını bekliyor olacağım. Ordan ayrılarak eve gitmeye başladım ve bir araba sesi yanıma geldi ve Ahmet indi bana sarılmaya başladı ben susuyordum sonra seninle konuşmak istiyorum diye arabaya binmeye zorladı ve o sırada konuşmaya başladım ‘’ Ahmet sen ne yapmaya çalışıyorsun benimle oynadığın yetmiyormuş gibi birde başkalarıyla oynayarak benimle dalgamı geçiyorsun bırak kolumu ‘’ dedikten hemen sonra ‘’ sen beni yanlış anladın benim öyle bir nedenim yok sadece uzaklara gitmek zorunda kaldım ve seni arayacaktım ama arayamadım .. Sonra ‘’ neden aramak seni zorladı benim kaç aydan beri senden haberim yok evdesindir arkadaşlarınla vakit geçiriyorsundur diye düşündüm sonra evine gittim ve hiç kimse yoktu beni aramak o kadar zor muydu …’’ dedim ve çekip gittim. Ve aradan 1 sene geçmişti…

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin