Part 2

282 26 0
                                    

Dziś jest 28 marzec, jutro mam urodziny, ciekawe co teraz rodzice wymyślą.. Rok temu miałam jeszcze urodziny w Polsce ( przylecieliśmy tam na tydzień) i byliśmy w colorado...
I wg było dużo osób jedzenie itp. I dostałam iPhone 6s plus ..
W tym roku nie chce żadnej specjalnej imprezy, wystarczy jaki kolwiek prezent ... Na szcęście dziś już Piątek i nie poszłam do szkoły bo 3 klasy piszą sprawdziany. Rano wstałam jak zwykle ubrałam się umyłam włosy i wykonałam poranne czynności.. Zapomniałam, dziś jestem sama w domu bo taty jak zwykle nie ma .. A mama ma dziś bardzo ważną operacje. Ale nie pozwoliła mi przyjechać do szpitala żebym nie musiała patrzeć na wszystkich chorych i czekać cały czas na nią...
Zeszłam na dół zjadłam i postanowiłam że pójdę na Miasto..

...
*Perspektywa Taty Abi*

Jutro Abi ma urodziny, a ja znam mame tego jak mu tam.. Leonarda.. Nie .. On miał Leondre o tak! Szkoda że nie znam tego drugiego , no trudno ale i tak Się ucieszy jeśli Leo przyjdzie na Urodziny, dobra zadzwonie do Victori:
T.A: No cześć, tak jak mówiłem dało by radę żeby Leo przyszedł jutro do mojej córki na urodziny? Wiesz jest Bambino itd..
V: wiesz co, zapomniałam spytać poczekaj zaraz oddzwonie ..
T.A: Dobra, do usłyszenia..

*Perslektywa Mamy Leo
(Chyba będzie wiadomo co kto mówi)
-Leooo! Chodź na chwile ..
-Jezu, już idę..
-Słuchaj robisz coś jutro?
-Noo.. Hmm.. Nie.
-To dobrze znajdziesz jutro godzinę dla mnie?
-Jak muszę.. A co chodzi?
- Córka mojego Kolegi ma jutro urodziny i jest Bambino , wpadniesz do niej?
-No dobra...

*Pers. Leo
Kurdee.. Denerwuje mnie to będę musiał iść do jakiejś Bambino bo ma urodziny .. No dobra chce uszczęśliwić wszystkie Bambino ale czasem mam nie których dość a zwłaszcza tych 13-sto latek które Proszą mnie żebym dodał ich na snapie i dał followa na Ig.. Albo lepiej.. Chcą ze mną być .. Mam nadzieje że Ona taka nie będzie, dam jej coś z naszego sklepu, mam w domu na takie przypadki ...

Pers. Abi
Byłam na mieście nic ciekawego nie było, po za lodami które jadłam 3 razy, hehe ... Chyba się prześpię jakoś się nie wyspałam..

*Pers. Taty Abi

Dobra dogadałem się z Victorią, mam nadzieję że Abi się ucieszy... Jutro rano podjade po tego Leo.. I niestety będę musiał zostawić ich samych .. Będę pewny że nic nie zrobią, mam odpowiedzialną córkę..

...

Pers. Abi
Obudziłam się w salonie.. A no tak spałam .. Ciekawe która godzina.. 18:43 ... O nie.. No to sobie pospałam, na prawdę musiałam byc nie wyspana..
Biorę telefon i mam nie odebrane połączenie od taty..
Więc oddzwaniam :
A: No Cześc Tato , przepraszam ale spałam
T: nie ma sprawy, jutro o 11 bądź gotowa.. Przyjadę i Ci zostawie prezent .. Tak jakby. Ale pojadę odrazu więc się nie zobaczymy, ja przyjadę we wtorek tak że wtedy pojedziemy Ci coś jeszcze dokupić ...
A: Ale po co mam być gotowa i w jakim sensie?
T: Bo tak, poprostu wyglądaj jakoś, ubierz się ładnie, uczesz itp.. Kończe mam robote Do jutra Papa skarbie
A: Okej... Papa tato..

Dziwne po co Mam byc gotowa? I ładnie ubrana.. Moze ktoś przyjeżdża i to jest niespodzianka.. Tylko Ciekawe kto to może być. Dowiem się jutro .. Muszę wstać o 8.00 więc spać pójdę dopiero za jakieś 2 godziny, naszykuje "stój" na jutro i Ogarne Dom bo serio może ktoś przyjść. Tak na wszelki wypadek wyjde do sklepu po jakieś ciastka czy coś..
...
Wróciłam ze sklepu kupiłam ciastka z nadziewaną Nutellą... Są pysznee..
Wzięłam jeszcze osobną Nutelle na kanapki dla Siebie, dwie paczki Chipsów i jakieś owoce..
Teraz pójdę wybrać strój ...
O akurat znalazłam ładną sukienkę uśmiecham się do niej i wieszam na drzwi ( w następnym rozdziale dam jpg )
Chwile jeszcze myśle, biorę telefon do ręki i przeglądam media społecznościowe..
I tak dobiegł wieczór,
Postanowiłam się wykąpać.. Wzięłam pidżame i weszłam do łazienki, rozebrałam się i weszłam do kabiny przekręciłam kurek i po chwili poczułam gorącą ciecz na swoim ciele.. Po dłuższym czasie wyszłam z kabiny wytarłam się i położyłam się napisałam do mamy:

Chciałam żebyśmy moje pierwsze urodziny spędziły razem, ale twoje zdrowie jest ważniejsze. Mam nadzieje że wyjdziesz jak najszyciej i to nadrobimy, ja już idę spać trzymaj się mamo :(
Kocham Cię :)
Dobranoc 💖💖

Nastawiłam budzik na 8.00 odłożyłam telefon i po chwili zasnęłam....

I jak podoba się?
Zostaw Gwiazdkę jeśli się podoba.. :) ja taki mały żebraczek c: Wrazie co przepraszam za błędy nie sprawdzałam :)))))))))


Hello I'm LeoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz