Giriş

56 5 3
                                    

Lanet olsun. Neden her sabah şu lanet olasıca alarmla uyanıyorum. Ya hani her insan gibi bende yatakta uyansam sorun değilde hergün yerde uyanınca insanın canı sıkılıyo otamatikman. Yerden kalkıp aynanın önüne geçtim ...

Ben Almira. 17 yaşındayım ve lise sona geçtim. Sarışınım ve övünmek gibi olsun mavi gözlerim var.

" Almira hanım Bora bey sizi aşağıda beklediğini söyledi "

" tamam geliyorum "

Bora benim kuzenim ve çok taş biri, kuzenim olmasa kesin yavşardım ama malesefki kuzenim.

Lavaboya girip rutin işlerimi hallettim , koleje gittiğimiz için forma giymiyorduk. Üzerime kırmızı kareli gömleğimi ve shortumu giyip , saçıma elimle şekillendirdim. Gözlerime rimel çekip, maskara sürdüm ve dudağıma şeftalili parlatıcımı sürdüm. Çantamı ve arabamın anahtarımı alıp aşağı indim.

Benim umursamaz ailem kahvaltı yapıyorlardı. Annemi iki yıl önce trafik kazasında kaybettim babamda geçen yıl başka bir kadınla evlendi. Cici annemin adı Sena, babamında ismi Koray .

Merdivenlerden inerken Melis aşağından bana bağırdı.

" Almira gelsene kahvaltı yapalım."şimdi Melis benim üvey kardeşim olur yani cici annemin kızı oda benimle aynı yaşta.

"Malesef tatlım okula geç kaldım."

Evden çıktım Bora beni dışarıda bekliyordu.

" Almira nerde kaldın." yanağına bir öpücük kondurdum

"Geç uyanmışım hadi gidelim."

***

Okuladan çıkışta Cemre yanıma geldi

"Hadi Almira geç kalıyoruz."

"Nereye be?"

"Bugün Seda ablanın sergisi var ya."

"Unutmuşum  neyse hadi gidelim."

Biz Cemre ile haftada bir kez mutlaka resim sergisine gideriz çünkü Cemre de bende okul dışında resim dersleri alıyoruz. Cemre'nin bahsettiği Seda ablaysa bizim ders aldığımız atölyenin müdürü.

Atölyeye geldiğimizde arabadan inip iremle içeri geçtik. Seda abla girişte misafirleri karşılıyordu.

"Hoş geldiniz kızlar."

"Seda abla ben sergiden sonra atölyeye geçebilir miyim ne zamandır resim yapamıyorum da."

Cemre bana garip garip baksada Seda abla kabul etmişti.

Deniz Demir

Babamın zoruyla bu saçma sergiye gelmek zorunda kalmıştım çünkü bu yengemin sergisiydi. İçeri girince yengemi girişte gördüm hemen yanına ilerledim "Merhaba  yenge."
Yengemle selamlaşıp içeri girdim.
***
Karşıda camla kaplı oda da bir kız vardı ve resim yapıyordu. O kadar güzeldi ki mavi gözleri , kumral saçları hemen yan taraftaki sandalyeye oturup onu izlemeye başladım. Resime o kadar odaklanmıştıki başka hiçbirşeyi görmüyor gibiydi.

" Mert gel buraya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Mert gel buraya."

"Ne oldu?"
Elimle kızı göstererek
"Şu kızı araştırıyorsun peşinede iki adam tak, bilgileri yarın masamda olsun."

Bu sadece giriş bölümü devamı yarın gelecek.😉❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çiz Beni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin