Aşağı indiğimde bizim kızlar her zaman ki yerlerini almış televizyonda one direction grubunun röportajını izliyorlardı. Ağır adımlarla yanlarına gidip kendimi tekli koltuğa bıraktım.sessizce kızları izlemeye başladım. Hem röportajı izliyor hem de grup hakkındaki yeni dedikoduları kendilerince yorumluyorlardı. Bir süre onları dinledikten sonra oflayarak “kızlar biraz abartmıyor musunuz?” diyip gözlerimi devirdim.çok kısa bir süre sessiz kaldıktan sonra Amanda eliyle televizyonu göstererek “ama şunlara baksana jessica çok tatlılar ve yetenekliler” diyerek televizyona hayran hayran bakmaya başladı.Bety yanıma gelip elini omzuma koyup “tatlım boşuna uğraşma onlarla bu konuda ikimizde başa çıkamayız” diye hayıflandığı sırada dikkatimi televizyondaki one direction röportajına vermiştim.Tatlı olduklarının aksine idda edemezdim gerçekten tatlılardı,başarı ve yetenek konusundada olumsuz bir şey söyleyemezdim milyonlarca hayranı vardı,şarkıları tıklanma rekoru kırıyordu..
“şu siyah saçlı oldukça sexi”
gece karası saçları ve gece karası saçlarına meydan okurcasına parlak bal rengi gözleriyle oldukça dikkatimi çekmişti.
“jess yoksa seni de mi kaybediyorum ?”
bety'e bakıp gülümsedim
“hey sakin ol sadece sexi dedim onu mutlaka becermeliyim demedim”
bunun üzerine hepimiz gülmüştük..
“zaten istesende onu elde edemezsin” bu lafı üzerine gülüşümü yarıda kesip lisa ya döndüm
“neden elde edemezmişim?” tamam aşırı derece güzel bir kız değildim ama suratıma bakılmayacak gibi de değildi.girdiğim ortamlarda çoğunlukla sevilirdim ve kolay arkadaşlık kurabilirim.,belki bunlar yeterli olmayabilirdi ama Lisa'nın böyle söylemesi sinirimi bozmuştu
“çünkü o little mix'teki perri ile çıkıyor ve zayn ona aşık,koluna dövmesini bile yaptırdı”
“aşk tamamen saçmalık ve dövmeyi isterse sildirebilir en önemlisi istesem zayn'i elde edebilirim”
fazlaca iddalı konuştuğumun farkındaydımım biranda kendini beğenmiş bir sürtüğe dönüşmüştüm
“bize kanıtla o zaman tatlım”
evet şimdi ne yapacaktım o kadar iddalı konuştuktan sonra bu konuyu sonra şey yaparız mı diyecektim ? ya da siz beni niye ciddiye alıyosunuz ben boş boş konuşurum hadi tatlı yiyelim bırakın bu işleri mi diyecektim ? Tabikide kaçmayacaktım. Zayn'i elde etme konusunda biraz kararsızım ama aşk konusunda öyle değildim ,aşkın olmadığını kanıtlayabilirim.
“hey jess bize kanıtla diyorum aşk diye bir şey olmadığını ve zayn'i elde edebileceğini”
amanda ellerini çırparak
“bu iş gittikçe zevleşiyor” dediğinde Bety elini omzuma koyup “jessica'nın tarafındayım” diyip gülümsedi o sırada konuşanları algılamakta zorluk çekiyordum derin bir nefes aldım
“peki kanıtlarsam ne olacak?”
“eğer kanıtlarsan ki hiç sanmıyorum Amanda ile ben Bety ve seni o çok istediğiniz 3 aylık tatile göndereceğiz tüm masraflar bize ait olacak ama kaybederseniz 3 ay boyuncaki one direction etkinliklerinin biletlerini karşılayacaksınız”
“yani bir nevi oyun oynayacağız ve kaybeden kazanana ödülünü verecek”
“aynen öyle tatlım ve her oyunun kuralı vardır” dediğinde hepimiz lisa'nın diyeceklerine odaklanmıştık.lisa ayağı kalkıp bir iki adım attıktan sonra tam önümde durup konuşmaya başladı
“tam 1 ayın olacak ,oyun sırasında vazgeçmek yok,1 ay dolmadan zayn den vazgeçemezsin eğer vazgeçecek olursan hani ikimizinde almak için uğraştığı o büyük iş varya o benim olur”
amanda ellerini kaldırıp bir şey söliyeceğim sonuçta bende varım bu oyunda dediğinde gözlerimi devirip “seni dinliyorum” dedim “zayn'i ilk sen öpemezsin o seni öpmek istemeli ,ilk öpücüğü o vermeli,seni arzulamalı ve perrie yerine seni tercih ettiğinde oyunu kazanırsın”
“bunları kabul edersem yani oyunu oynamayı bu sır dördümüz arasında kalacak ve lisa kazanırsam tatilin yanında işide alırım” eğer kabul edeceksem büyük oynamalıydım o iş benim için önemliydi daha doğrusu annemin hayaliydi ve bunu gerçekleştirmek istiyorum.Lisa bu işi neden bu kadar çok önemsediğimi bilse kesinlikle bana bırakırdı ama bana acımasını istemiyordum.Kendim elde etmek istiyordum.aslında bu iş konusu açılana kadar oyun tam bir şaçmalık gibi geliyordu ..sürtük ve bencilce olacak ama o işi almak için bunu yapmalıydım.
“peki kabul iş senin olur, oyuna var mısın?” dediğinde yüzümü Bety'e çevirdim bana gülümseyip
“karar senin tatlım ben yanındayım” dediğinde Lisa ve Amanda'ya döndüm merakla vereceğim cevabı bekliyorlardı vazgeçemezdim,onca laftan sonra ve en önemlisi işi alabilirim zaten alt tarafı 1 aydı buna dayanabilirim.gözlerimi kapatarak “VARIM” dediğimde beni nelerin beklediği konusunda en ufak bir fikrim yoktu..
HERKESE MERHABA :) UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİRSİNİZ İLK BÖLÜMÜM VE 5 VOTE OLMADAN YENİ BÖLÜM GELMİYCEK çünkü okulum var ve ben okuldan fırsat bulup bu bölümü yazdım beğenmesseniz yeni bölümü yazmıycam böylece zamanımıda sadece okula ayırırım ..çokk öptümm :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUN
FanfictionArkadaşlarıyla küçük(!)bir oyun oynamaya karar veren Jessica'nın yapması gereken tek şey "zayn'i elde etmek " fakat ortada zerrie varken bu o kadar kolay olmayacak . . . .gözlerimi kapatıp "VARIM" dediğimde beni nelerin beklediği konusunda en ufak...