Cap.1

16.6K 251 38
                                    

Era în jur de 7 jumate, trebuia să mă pregătesc pentu evenimentul la care trebuia să merg, am optat pentru o rochiță scurtă neagră, mi-am făcut părul cu placa, m-am machiat și aia a fost. Eram gata.

La ora 8 fix mașina lui Maison sau mai bine spus limuzina, era parcată în fața casei mele, am coborât plictisită scările, și am intrat în mașină

-Bună iubito, îmi spune Maison cu o voce caldă, mi-ai lipsit astăzi. Spune și mă sărută pe obraz.

-Și tu, îi zic zâmbindu-i.

Mașina pornise, iar tot drumul a fost tăcut.

Am ajuns la clădirea imensă în care Andrew locuiește, m-am prins de brațul lui Maison, și m-am comportat ca o adevărată prietenă a unui milionar, ave-am emoți neștind de ce, ceva părea că nu este în regulă. Am salutat câțiva oameni necunoscuți, în rest erau doar niște fețe familiare într-o mulțime.

Ne-am îndreptat spre sărbătorit.

-La mulți ani Andrew, să nu mori tânăr. Ia-m spus sărutândul pe obraz.

-Tipic Cerise, Mulțumesc! Spuse râzând.

-Știu că ți-am mai spus o dată asta dar felicitări pentru petrecere, și o zi de naștere fericită amice. Spune Maison cu un zâmbet fermecător.

Un sunet asurzitor s-a auzit și dintr-o dată o liniște de înmormântare.

Am realizat că fuge-am, că nu îmi mai controlam picioarele și mă îndreptam spre ieșirea din încăpere, îmi auze-am numele strigat de Maison, dar nu mă pute-am opri.

Am fost aruncată într-o mașină cu un bărbat la volan.

-Bună seara! Îmi spune bărbatul din fața rânjind.

Am încercat să ies din mașină dar ușile erau blocate.

-Ușurel, ușurel. Spuse rânjind.

-Dă-mi drumul de aici, cretinule! Țip la acel bărbat necunoscut.

Am observat că băratul care mă aruncase în mașină încă era afară cu mâinile la spate, și uitându-se la mine. 

-Vorbește mai frumos, parașută mică ce ești Spune pornind mașina.

Lacrimile mi-au apărut pe obraz iar bărbatul de lângă mine a început să râdă silențios.

-De ce plângi? Nu mai e iubirea ta de bani gata lângă tine? Îmi spune sarcastic.

-Lasă-mă în pace, și dă-mi drumul de aici! Țip eu, nervoasă.

-Nu te enerva mami, că faci riduri. Spune el amuzat.

Mașina se oprise iar bărbatul acela  se uită scurt la mine, spunându-mi.

-Mergem sus, și să ști că dacă ești tare-n gură o să mori. Ne-am înțeles! Țipă la ultimul cuvânt.

Eu aprob din cap în semn că da, plângând.

A deblocat ușile, iar eu nu am indrăsnit să fug pentru că știam că era în zadar, tot mă prindea el cumva, și în plus eram într-o casă pustie, și nu vede-ai orașul de pădure.

M-a apucat de mână ducându-mă până sus, și aruncându-mă intr-o camera de tortură mai bine spus.

-O să vină șefu, să nu faci vreo prostie! Mă anuntă gorila din fața mea.

În nici 2 minute ușa se deschide și apare un bărbat bine făcut îmbrăcat cu cămașa albă, un sacou albastru și pantaloni de acceași culoare.

Răpitorul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum