Capitolul 2

1 0 0
                                    

Maya

-Off ceasul astã!! Ce bine dormeam! Si visam asa frumos...staiii eu cu un bãiat!? Asta nu e vis,e coșmar! :)))

Ma ridic din pat,intru in baie si îmi fac rutina zilnica. Dupa 30 de minute in care am stat in dus si m-am machiat simplu:" puțin rimel, niste ruj,si un tus negru de ochi", ies si merg in camera pentru a-mi alege hainele. Îmi aleg o bluza bleumarin cu un decolteu in forma de V, o fusta din dantela alba si tocurile mele bleumarin. Parul îl las cazut pe spate (dupa ce îl ondulez puțin pe margine) si îmi pun o bentițã cu trandafiri albi. Îmi iau geanta si ies afara unde o vad pe Reby.

-Hei ce faci? Nu spuneai ca nu vi?

-Eh si cu tine,se mai rãzgândește omul...

- Nu puteai rezista fãrã Kam...:))))

- Ne-am certat puțin....

- De ce?

- L-am pãcãlit ca ma întâlnesc cu alt bãiat si cam cred ca m-a crezut :(

- Uite te așteaptã in fata usii..

Nu mai apucam sa ne luam la revedere, ca a si fugit la el... :))))

Eu merg pe coridor,mai având puțin sa ajung in clasa. In câteva momente simt ceva tare in fata mea. Uh nu-i de bine....

- Hei vezi pe unde mergi. Lasa telefonul ala din mana ca nu mai vezi,nu mai auzi ( ce-i drept aveam telefonul in mâna...stateam puțin pe Facebook...)

- Îmi cer mii de scuze...nu am vrut. Si ai dreptate in privinta telefonului :))))

- Numele meu este Luca...

- Maya. Frumos nume Luca.

- Si al tau!

- Ce clasa esti?

-10 C.

- Staiii ce? 10 C sunt eu. Si nu te-am mai vãzut pe acolo :)))

- Astãzi e prima mea zi....deci vom fi amândoi in clasa....pana acum am cãutat sala in care învãtam...dar nu am dat de ea.

- Te conduc eu...si sala este la etajul 4...mai aveai de cãutat.

Ajungem in clasa, eu ma așez lângã Luca in ultima bancã. Astazi am avut ore puține ce-i drept asa ca nu m-am plictisit prea rau.

Luca îmi spune ca ma conduce el acasa. Si staii ce el sta pe str Merilor?! Acum suntem si vecini.

- Tu unde stai?

- Tot pe str. Merilor. Tu de cand locuiesti acolo?

- De seara trecuta.

- Oo Doamne deci voi va-ti mutat fix lângã mine. Putem ajunge unul la altul doar printr-o sãriturã de geam.

Dupa multa vorba si dupa multe informații aflate despre el...ajungem acasa si ne luam la revedere printr-o simpla îmbrãțișare. Intru in casa si vad ca mama e acasa....minune!! Îi povestesc despre noii vecini...dar ea stia deja și ii spun ca fiul acelei familii este cu mine in clasa. Mama se bucura, dar cu lacrimi in ochi îmi spune ca el nu are tata. A murit cand el avea 5 ani,într-un accident de masina in care a fost implicata si sora lui...si ea murind dupa puțin timp. Rãmân socata, dar hotãrãsc sa nu îi spun lui ca stiu toate astea....sa il las pe el sa îmi spuna. Intru in camera mea, ma îmbrac cu pijamalele mele verzi, ma pun in pat si adorm...:)

Deci pot spune ca si al doilea capitol este gata. Mi-am amintit ca nu am facut nici o descriere, asa ca in capitolul urmãtor asta voi face. <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

MayaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum