Asi hodinový let mi utekl strašně rychle.Celou dobu jsem si povídala s Davidem ,vždycky jsem si řikala proč o něm pořád všichni říkají že je to takový vtipálek týmu ,ale zjistila jsem že je co slovo to perla.S nim se vážně člověk nenudí.Vystoupili jsme z letadla.
,,A co bude teď?"vykřikl někdo z našeho týmu.
,,To je morálka teda.Takhle tady pořvávat"řekl na oko káravě Špáča.Všichni jsme se smáli.Jo tak tyhle kluci se mi líběj.Zatim to začíná líp než loni.V tu chvíli mi doša jedna věc...S kým budu na pokoji?Celé naše stádo se najednou rozešlo k východu z haly.Docupitala jsem s kufrem k panu Vůjtkovi.
,,Ehm můžu se jenom na něco zeptat"usmála jsem se k panu Vůjtkovi.
,,Jen se ptej děvče"zasmál se taky ,což u něj celkem nezvyk.
,,S kým budu na pokoji?"zaptala jsem se.
,,Je tak to ti takhle neřeknu ,to z hlavy nevim"zasmál se a zrychlil chůzy.No tak to bude ještě zajímavý.Před letištěm už stály luxusní auta s řidiči ,kteří nás odvezli na hotel.Musim uznat ,že hotel z venku vypadal vážně dobře.
,,Tak vážení tady je ten seznam pokojů.Najděte si číslo pokoje a pak si ke mě dojdete pro klíče"podával nám Špáča papír se soupisem pokojů.Všichni si to začali číst a hledat svoje jméno.Došla jsem se tam taky podívat ,ale moje jméno tam nebylo.Došla jsem tedy za jedním z trenéru a zeptala se a kým budu sdílet pokoj.
,,Hej chlapi kdo je sám?"zakřičel.
,,Já"odpovědělo sborově víc hokejistů najednou.
Trenér se na mě otočil ,,Tak s kým chceš být?"nestihl to ani doříct a všichni už se smáli jako děti.
,,No tak se uklidníme myslel jsem samozřejmě na pokoji"dodal.Prohlížela jsem si kdo všechno je sám
,,Pasta,Pleky a Jordán"řekla jsem si v duchu pro sebe.Koukala jsem na Davida ,protože s tím jsem se trošku sblížila a je mi věkově nejblíž.Pasta na mě mrknul a kývnul.
,,Myslim že je to jasný"chytil mě majetnicky okolo ramen ,nad čím jsem se musela zasmát a nejenom já.Špáča nám předal klíče a my vešli do hotelu.David mi podržel dveře.Takovej gentleman to je.Nacpali jsme se k dalším hokejistům do výtahu.Popravdě vystoupili jsme třikrát špatně.No jo no dva exoti.
Ahoj no tak tady máte další díl.Doufám že se vám líbí jako ten předchozí.Moc vám děkuji za podporu a pozitivní ohlasy na tuhle knížku , i když je to zatím nudné.Slibuju že další díl už bude zajímavější.👑
Jinak bych se vás chtěla zeptat jak berete to že jsme vypadli?Musím říct že já jsem z toho špatná.Vážně mě to dost mrzí a hlavně je mi líto těch kluků.Ale byli dobrý!👑Pro mě jsou vítězové i tak💕
-MissHemmi
ČTEŠ
Moje nová rodina 2
Teen FictionDneska je 4. Května.V pátek začíná mistrovství , i když brácha letos nehraje domluvil mi abych mohla jet s panem Vůjtkem.