Незважаючи на всю мою ненависть, мушу визнати - Дмитро Белі-як-його-там виявився дуже кмітливим. Після того як нас відвезли в аеропорт і посадили на приватний літак Академії, йому вистачило одного погляду на те, як ми перешіптувалися, щоб наказати розділити нас.
- Не дозволяй їм розмовляти один з одним, - застеріг він варту, який вів мене до літака. - П'ять хвилин разом, і вони розроблять план втечі.
Я кинула на нього зверхній погляд - незважаючи на той факт, що ми дійсно планували втекти.
Обставини явно складалися не на нашу користь. Коли ми опинилися в повітрі, шанси втекти скоротилися практично до нуля. Навіть якщо припустити, що станеться диво і я зумію позбутися всіх десять вартових, залишалося неясним, як покинути літак. На борту напевно були парашути, але, навіть зумій я впоратися з ними, маленька проблема виживання не піддавалася вирішенню, оскільки ми, швидше за все, приземлилися б десь в Скелястих горах.
Ні, якщо ми і зможемо покинути літак, то лише коли він сяде в лісовій глушині Монтани. Але і тоді буде над чим поміркувати - наприклад, як пройти повз магічну охорони Академії і вдесятеро більшого числа вартою. Подумаєш! Ніяких проблем.
Хоча Лісса сиділа попереду з цим російським хлопцем, її страх накочувався на мене, пульсувало в мозку. Занепокоєння за неї змішувалося з власної люттю. Вони не можуть повернути її туди, ні, тільки не в Академію. Цікаво, завагався б Дмитро, якби відчував те, що я, і знав те, що я? Скоріш за все ні. Це не його турботи.
Як би там не було, емоції Лісси були настільки сильні, що в якийсь момент виникло дивне відчуття, ніби я сиджу в її кріслі ... навіть в її тілі. Такі випадки траплялися іноді - без будь-якого попередження вона витягає мене в свою голову. Фігура Дмитра височіла поряд зі мною, і моя рука - її рука - стискала пляшку з водою. Він нахилився вперед, щоб взяти щось, і стало видно шість крихітних, тату на задній стороні його шиї символів: знаки блискавки. Вони виглядали, як дві зазубрені, перехрещуються блискавки, що утворюють букву X. За однією за кожного вбитого їм стрігоі.
Над ними тяглася звивиста лінія, схожа на змію, - позначення варта. Багатообіцяючий знак.
Я з зусиллям вислизнула зі свідомості Лісси і повернулася в свою голову. Терпіти не можу, коли це відбувається. Відчувати емоції Лісси - це одне, але надаватися всередині її було щось, що зневажається нами обома. Вона сприймала це як вторгнення в свою душу, тому зазвичай я не розповідала їй, коли таке відбувалося. Однак ні мені, ні їй це не підкорялося. Просто ще один результат нашого зв'язку - зв'язку, суть якої жодна з нас не розуміла повністю. Існують легенди про психічної зв'язку між правоохоронцями та їх Моро, але там ні про що таке не згадувалося. Ми справлялися з цим як могли.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мисливеці і жертви. Мід Райчел
ФэнтезиНі для кого не таємниця, що вампіри існують насправді, живуть поруч з нами і користуються часом своїми незвичайними навичками. Але мало кому відомо, що в Америці, в самому серці Монтани, є справжня Академія, де вампіри навчаються високому мистецтву...